قیمت لحظه ای سوییس بورگ + نمودار قیمت BORG 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

SwissBorg
BORG
رتبه: 314
$ 0.202847
13,127 تومان
2.71%
ارزش کل بازار
$ 199,556,472
حجم معاملات 24 ساعته
$ 2,188,989
عرضه در گردش
984,204,858 BORG
عرضه کل
984,204,858 BORG


نوسانات و اطلاعات قیمت سوییس بورگ

هر واحد سوییس بورگ در این لحظه با قیمت 0.202793 $، معادل 13,127 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال سوییس بورگ، معادل $ 199,556,472 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 2,188,989 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 2.71% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت سوییس بورگ یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره سوییس بورگ

ارز دیجیتال سوئیس بورگ چیست و چگونه کار می‌کند؟

ارز دیجیتال سوئیس بورگ (Swissborg)، یک ارز دیجیتال سوئیسی است و با هدف تمرکززدایی و ایجاد استقلال در پروژه‌های مالی خصوصی و فردی روی کار آمده است. در سال 2017 با روی کار آمدن این پروژه ارز دیجیتال، تحولی در نظام بانکداری مرکزی سوییس به وجود آمد. همچنین سوییس بورگ امکان استفاده از تکنولوژی بلاکچین و قراردادهای هوشمند را برای ایجاد پروژه‌های مالی خصوصی و فردی فراهم نمود.
ارز دیجیتال سوئیس بورگ و توکن آن CHSB، توکن‌های ERC20 و بر پایه بلاکچین اتریوم هستند. بر همین اساس این شبکه از گواه اثبات سهام (POS) استفاده می‌کند.
توکن اختصاصی این شبکه، توکن CHSB است و کاربردهای زیادی در شبکه دارد. کاربران می‌توانند برای استفاده‌های مختلف و با اهداف متنوعی از این توکن استفاده کنند.
این پروژه سعی دارد که با ایجاد یک اکوسیستم دموکرات، غیرمتمرکز و حرفه‌ای، به کاربران این امکان را بدهد که به راحتی بتوانند سبدهای سرمایه گذاری خود را مدیریت کنند.

چه چیزی ارز دیجیتال سوئیس بورگ را منحصربه‌فرد کرده است؟

مدیران این پروژه بر این باورند که نظام بانکداری سنتی، دیگر منسوخ شده است و پروژه ارز دیجیتال Swissborg راه‌حلی برای رفع این مشکل است. با استفاده از تکنولوژی بلاکچین در پروژه‌های مالی خصوصی، امکان کنترل کامل سبد سهام و سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفتۀ افراد در این پروژه‌ها به وجود آمده است.
ویژگی‌های اصلی و کلیدی این شرکت، شفافیت، برابری از طریق شایسته‌سالاری و بی‌طرفی است. با استفاده از تکنولوژی بلاکچین، کاربران اطمینان پیدا می‌کنند که داده‌های خصوصی آنها کاملاً امنیت دارد و می‌توانند هر زمان که تمایل دارند دارایی خود را بدون هیچ محدودیتی بر عهده بگیرند.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال سوئیس بورگ (Swissborg)

توکن CHSB توکن ارز دیجیتال Swissborg است. امکان خرید و فروش سوئیس بورگ در صرافی‌های HitBTC، UniSwap (V2)، KuCoin و Bilaxy وجود دارد.
همچنین برای نگهداری ارز دیجیتال سوییس بورگ می‌توان از کیف پول‌های لجر و متامسک استفاده کرد.
در مورد تعداد عرضه نهایی ارز دیجیتال Swissborg اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.
قیمت ارز دیجیتال سوییس بورگ در سال 2018 چیزی کمتر از یک دلار بود. این روند ادامه داشت و در سال 2019، قیمت ارز دیجیتال Swissborg به کمترین مقدار تاریخی خود رسید و عدد 0.0004 دلار را تجربه کرد. سپس از انتهای سال 2019 قیمت ارز دیجیتال سوییس بورگ روند رو به رشد خود را آغاز کرد و مدتی بعد و پس از نوسانات مختلف، در ماه فوریه سال 2021، رشد خود را مجدداً از سر گرفت و قیمت ارز دیجیتال سوییس بورگ رکورد قیمتی جدیدی را از خود به جای گذاشت. در فوریه سال 2021 قیمت توکن CHSB به چیزی حدود 1.30 دلار رسید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments