قیمت لحظه ای renBTC + نمودار قیمت RENBTC 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

renBTC
RENBTC
رتبه: 1117
$ 63,200.93
4,131,601,760 تومان
2.46%
ارزش کل بازار
$ 19,250,537
حجم معاملات 24 ساعته
$ 62,418
عرضه در گردش
305 RENBTC
عرضه کل
305 RENBTC


نوسانات و اطلاعات قیمت renBTC

هر واحد renBTC در این لحظه با قیمت 63,184.00 $، معادل 4,131,601,760 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال renBTC، معادل $ 19,250,537 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 62,418 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 2.46% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت renBTC یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره renBTC

امروزه اکثر قریب به اتفاق پلتفرم‌های موجود روی اتریوم ساخته شده‌اند. به همین دلیل، کاربران شبکه بیت کوین اغلب قادر به بهره‌مندی از مزایای بخش امور مالی غیرمتمرکز نیستند. اگرچه شبکه‌های بلاکچینی بیت کوین و اتریوم نمی‌توانند به صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، اما توکن‌های رپد مانند رن بی تی سی (renBTC) راه‌حل مناسبی برای حل این مشکل به شمار می‌روند.
ارز دیجیتال رن بی تی سی یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 و بخشی از پروژه پروتکل رن (Ren Protocol) است که شکل غیرمتمرکز بیت کوین را در شبکه اتریوم ارائه می‌دهد. قیمت ارز دیجیتال رن بی تی سی به بیت کوین وابسته است؛ به این معنا که هر توکن RENBTC همواره به قیمت یک بیت کوین قابل خرید یا نقد کردن است و بنابراین، تمایل دارد ارزش خود را نزدیک به ارزش بیت کوین حفظ کند.
ارز دیجیتال renBTC روی پلتفرم رن (Ren) ضرب می‌شود؛ یک پروتکل باز که دسترسی به نقدینگی بین بلاکچین‌ها را برای افراد فراهم می‌آورد و به انتقال دارایی‌های سایر بلاکچین‌ها به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) اتریوم کمک می‌کند.
به عبارت دیگر، توکن RENBTC امکان مشارکت راحت‌تر در دنیای دیفای را برای کاربران فراهم می‌کند. به این صورت که کاربر می‌تواند به سادگی بیت کوین خود را به ارز دیجیتال رن بی تی سی تبدیل کند و در عرض چند دقیقه و بدون نیاز به تکمیل فرآیند شناخت مشتری (KYC)، در حوزه دیفای مشارکت داشته باشد.
برخلاف سایر توکن‌های با پشتوانه بیت کوین، ارز دیجیتال renBTC یک توکن مصنوعی نیست و از هیچ مکانیزم نقدشوندگی خاصی برای حفظ ارزش خود استفاده نمی‌کند. در عوض، این توکن از تأمین مستقیم پشتوانه برای حفظ ارزش خود بهره می‌گیرد؛ به این معنی که برای پوشش دادن عرضه در گردش ارز دیجیتال رن بی تی سی، همیشه مقدار کافی بیت کوین ذخیره شده است.
ارز دیجیتال رن بی تی سی در ژوئیه سال ۲۰۲۰ معرفی شد. در آن زمان، قیمت بیت کوین و در نتیجه، قیمت توکن RENBTC در محدوده ۹،۶۶۰ دلار بود. پس از آن، قیمت رن بی تی سی همان روند صعودی بیت کوین را در پیش گرفت، تا اینکه در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۲۱، قیمت ارز دیجیتال renBTC به رکورد تاریخی خود در حدود ۶۴،۷۰۰ دلار دست یافت.
پس از اعلام توقف پذیرش بیت کوین از سوی شرکت تسلا (Tesla) به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی و همچنین، سرکوب ارزهای دیجیتال در چین در اواسط ماه می، قیمت بیت کوین و به دنبال آن، قیمت ارز دیجیتال رن بی تی سی افت شدیدی را تجربه کرد.
با این حال، از آن زمان تاکنون این دو ارز دیجیتال موفق به بازیابی بخش زیادی از ضررهای خود شده‌اند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2398 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments