قیمت لحظه ای پکس دلار + نمودار قیمت USDP 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Pax Dollar
USDP
رتبه: 383
$ 1.01
63,887 تومان
0.18%
ارزش کل بازار
$ 139,470,600
حجم معاملات 24 ساعته
$ 13,066,297
عرضه در گردش
138,777,747 USDP
عرضه کل
138,777,747 USDP


نوسانات و اطلاعات قیمت پکس دلار

هر واحد پکس دلار (USDP) در این لحظه با قیمت 1.01 $، معادل 63,887 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال پکس دلار، معادل $ 139,470,600 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 13,066,297 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.18% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت پکس دلار یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره پکس دلار

پروژه ارز دیجیتال پکسوس (Paxos Standard) در سپتامبر 2018 ایجاد شد. پکسوس یک استیبل کوین است و همان‌طور که گفته شد، استیبل کوین‌ها برای مقابله با نوسانات ذاتی قیمت رمزارزها ساخته شده‌اند. آنها به طور معمول وثیقه می‌شوند. یعنی تمام استیبل کوین‌های در گردش، با دارایی‌های ذخیره‌شده‌ای پشتیبانی می‌شوند.
یک استیبل کوین می‌تواند معادل یک رمزارز یا پول فیات باشد و بر همین اساس استیبل کوین‌ها همیشه قیمت ثابتی خواهند داشت. یکی دیگر از مزایای این توکن‌ها در ترید و مبادلات رمزارزها است. با استفاده از این ارزها می‌توان ریسک قیمتی معاملات را به حداقل رساند.
هر توکن پکسوس به طور کامل با دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. به این معنی که در هر زمان می‌توان آن را به دلار تبدیل کرد. با این حال، طبق قانون ایالات متحده امریکا، این توکن یک دارایی مالی نیست.
قیمت PAX همواره برابر 1 دلار امریکا بوده است و نوسانات قیمت در این توکن محدود است؛ به صورتی که بالاترین رکورد قیمت ارز دیجیتال پکسوس  قیمت 1.1 دلار و از طرفی پایین‌ترین قیمت توکن پکس قیمت 0.875 دلار ثبت شده است.
ارز دیجیتالPaxos (PAX) به عنوان واسطه بین دارایی‌های فیات و دیجیتال، توسط مؤسسه امور مالی و امور خارجه نیویورک تنظیم می‌شود. Paxos Standard اولین دارایی دیجیتال است که توسط یک مؤسسه مالی صادر می‌شود و به طور کامل توسط دلار امریکا تضمین شده است.
رمزارز Paxos Standard (PAX) به کاربران امکان می‌دهد دلار آمریکا را با Paxos Standard Tokens مبادله کنند. هدف Paxos ترکیب ثبات دلار با فناوری بلاکچین است. Paxos، شرکتی که حامی توکن PAX است، منشوری از مؤسسه امور مالی و امور خارجه نیویورک دارد که به او امکان می دهد خدمات تنظیم‌شده را در فضای رمزارزها ارائه دهد.
ارز دیجیتال پکسوس استاندارد، یک ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین اتریوم است و با استفاده از قرادادهای هوشمند ایجاد شده است. ارزش این ارز دیجیتال همیشه معادل یک دلار آمریکا است. به منظور تأمین امنیت و با توجه به طراحی استیبل کوین‌ها، معادل مقدار عرضه‌شدۀ این ارز دیجیتال در حساب بانکی مربوط به پکسوس، دلار آمریکا نگهداری شده و به این واسطه پشتوانه شده است.
همانند دیگر استیبل کوین‌ها قیمت ارز دیجیتال Paxos نیز مقدار حدودی ثابتی است و می‌توان از آن برای جلوگیری از ضرر و زیان‌های مربوط به نوسان رمزارزها استفاده کرد. قیمت ارز دیجیتال پکسوس همواره ثابت و در حدود 1 دلار امریکا است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2402 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments