قیمت لحظه ای Paris Saint-Germain Fan Token + نمودار قیمت PSG 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Paris Saint-Germain Fan Token
PSG
رتبه: 775
$ 5.33
327,763 تومان
1.29%
ارزش کل بازار
$ 41,253,453
حجم معاملات 24 ساعته
$ 4,148,411
عرضه در گردش
7,723,424 PSG
عرضه کل
19,890,000 PSG


نوسانات و اطلاعات قیمت Paris Saint-Germain Fan Token

هر واحد Paris Saint-Germain Fan Token (PSG) در این لحظه با قیمت 5.33 $، معادل 327,763 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال Paris Saint-Germain Fan Token، معادل $ 41,253,453 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 4,148,411 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1.29% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت Paris Saint-Germain Fan Token یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره Paris Saint-Germain Fan Token

فن توکن پاریس سن ژرمن

در عصر تجاری‌سازی ورزش‌های حرفه‌ای، هواداران همیشه به عنوان «روح فوتبال» توصیف شده‌اند. این یک واقعیت است که اهداف بلندپروازانه تیم‌های ورزشی، بدون وجود هوادارانی که برای موفقیت تیم کمک مالی می‌کنند، محقق نخواهد شد. در این میان، مدرن‌سازی فرهنگ هواداری و همچنین خالی‌ شدن استادیوم‌ها به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹، تیم‌های ورزشی را مجبور کرده که رویکرد جدیدی را در پیش بگیرند و با روش‌های نوآورانه، هواداران جوان را جذب کنند. یکی از این روش‌های نوآورانه، عرضه توکن هواداری است.

توکن هواداری PSG

توکن هواداری پاریس سن ژرمن (PSG)، یک ارز دیجیتال است که مستقیماً با باشگاه فوتبال Paris Saint-Germain مرتبط است. هدف اصلی توکن PSG، مانند دیگر توکن‌های هواداری، افزایش تعامل و مشارکت مستقیم هواداران با تیم مورد علاقه‌شان است و امکان تأثیرگذاری بر فعالیت‌ها و تصمیمات باشگاه را برای عموم، فراهم می‌کند. توکن هواداری پاریس سن ژرمن، در سال ۲۰۲۰ و توسط پلتفرم سوشیوس (Socios)، یک پلتفرم پیشرو در زمینه توکن‌های هواداری، راه‌اندازی شد. هولدرهای توکن هواداری PSG، از حقوقی همچون دریافت NFTهای باشگاه، نشان‌های دیجیتال (امضا و غیره) و بلیط جایگاه‌های ویژه بازی‌ها، برخوردار هستند. در این میان، استیکینگ توکن هواداری پاریس سن ژرمن نیز برای دریافت پاداش‌های بیشتر، از جمله دریافت توکن‌های NFT مربوط به بازی‌های بلاکچینی و کلکسیون‌های دیجیتالی کمیاب، امکان‌پذیر است.

قیمت توکن هواداری پاری سن ژرمن

توکن هواداری پاریس سن ژرمن، در تاریخ ۱۲ ژوئن سال ۲۰۲۰ و با قیمت ۵٫۶ دلار، در وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) لیست شد. در روزهای ابتدایی، قیمت توکن PSG یک روند نزولی داشت و تا ۳٫۷ دلار کاهش یافت. با این حال، از تاریخ ۱۱ آگوست، قیمت توکن هواداری پاری سن ژرمن وارد یک روند صعودی شد که طی آن و در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۲۰، قیمت توکن PSG تا ۱۰٫۵۷ دلار افزایش پیدا کرد. روند قیمت ارز دیجیتال PSG همانند سایر رمزارزها، بسیار پرنوسان بوده است. با نگاهی به نمودار قیمت توکن PSG می‌توان مشاهده کرد که این ارز دیجیتال، سه رالی صعودی قوی داشته است. یکی از این رالی‌ها، در ماه آگوست ۲۰۲۱ بود. در آن زمان، گزارش شد که لیونل مسی، ستاره فوتبال جهان، پس از ترک بارسلونا با باشگاه پاری سن ژرمن قراردادی دوساله امضا کرده و قرار است بخشی از دستمزد خود را در قالب توکن PSG، دریافت کند. این موضوع هیجان باورنکردنی‌ای را در میان هواداران پرشور این باشگاه ایجاد کرد و منجر به صعود قیمت توکن هواداری Paris Saint Germain تا اوج تاریخی ۶۱٫۲۳ دلاری شد.

آینده توکن هواداری پاریس سن ژرمن

با توجه به اینکه توکن هواداری پاریس سن ژرمن، یک ارز دیجیتال استاندارد نیست، قیمت آن تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. با نگاه به تاریخچه قیمت توکن PSG می‌توان مشاهده کرد که هر گاه این باشگاه فوتبال موفقیتی را به دست آورده یا جوایز انحصاری جدید در پلتفرم سوشیوس ارائه کرده، قیمت ارز دیجیتال پاریس سن ژرمن نیز یک روند صعودی داشته است. در مقابل، زمانی که عملکرد این تیم فوتبال ضعیف بوده، قیمت توکن PSG نیز افت قابل‌توجهی را تجربه کرده است. این بدان معنا است که پیش‌بینی روند قیمت توکن هواداری پاری سن ژرمن کار دشواری است. با این وجود، برخی از تحلیلگران آینده قیمت توکن PSG را پیش‌بینی کرده‌اند. در حالت کلی و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، انتظار می‌رود که روند قیمت این ارز دیجیتال در پنج سال آینده، صعودی باشد. به عنوان مثال، وبسایت WalletInvestor پیش‌بینی می‌کند که قیمت توکن PSG تا پایان ماه دسامبر ۲۰۲۲، به ۲۶٫۱۷ دلار و طی پنج سال آینده، به حدود ۷۵٫۹۶ دلار برسد. با این حال، در نظر داشته باشید که این پیش‌بینی‌ها می‌توانند اشتباه هم باشند. بنابراین، قبل از سرمایه‌گذاری در هر دارایی دیجیتالی، تحقیقات لازم و کافی را انجام دهید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments