قیمت لحظه ای ارز نروس نتورک + نمودار قیمت CKB 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Nervos Network
CKB
رتبه: 110
$ 0.019576
1,302 تومان
1.82%
ارزش کل بازار
$ 871,295,986
حجم معاملات 24 ساعته
$ 96,661,997
عرضه در گردش
43,991,747,516 CKB
عرضه کل
44,675,378,992 CKB


نوسانات و اطلاعات قیمت ارز نروس نتورک

هر واحد ارز نروس نتورک در این لحظه با قیمت 0.019571 $، معادل 1,302 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال ارز نروس نتورک، معادل $ 871,295,986 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 96,661,997 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1.82% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت ارز نروس نتورک یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره ارز نروس نتورک

ارز دیجیتال نروس نتورک که با نام توکن اختصاصی آن، یعنی CKB، شناخته می‌شود، در واقع یک بلاک‌چین عمومی است و از پروتکل‌هایی تشکیل شده که برای رفع محدودیت‌های پلتفرم‌هایی مانند بیت‌کوین و اتریوم ایجاد شده‌اند. امنیت شبکه این پلتفرم، با الگوریتم اجماع گواهی اثبات کار یا PoW تأمین می‌شود و فضایی امن را برای استفاده کاربران، ایجاد می‌کند.
پلتفرم نروس نتورک، به کاربران این امکان را می‌دهد که بر اساس حجم دارایی‌های خود، فضایی مختص با آن را ایجاد کنند. این ارز دیجیتال می‌تواند به‌ عنوان شبکه یا مجموعه‌ای از پروتکل‌های هم‌کنش‌پذیر معرفی شود. هدف از ایجاد بلاک‌چین عمومی نروس، ایجاد فضایی امن است. از آنجا ‌که اخیراً هم‌کنش‌پذیری، یکی از موضوعات مهم در دنیای ارز دیجیتال محسوب می‌شود، CKB قصد دارد برای هر فرد، یک گذرنامه جهانی در دنیای بلاکچین فراهم کند.
این ارز دیجیتال که برای حل‌ کردن چالش‌های بزرگ بلاک‌چین‌هایی مانند بیت‌کوین و اتریوم ایجاد شده، دو نوع پروتکل لایه ۱ و لایه ۲ دارد که هر یک از آنها، به‌منظور خاصی ایجاد شده‌اند:

  • پروتکل لایه ۱ این امکان را می‌دهد تا بتوانید هر نوع دارایی در دنیای ارز دیجیتال را به ‌صورت ایمن، ذخیره کنید.
  • پروتکل لایه ۲ نیز این امکان را می‌دهد تا معاملاتی با حجم بالا و ایجاد قراردادهای هوشمند، داشته باشید.

توکن CKB

توکن CKB، توکن اختصاصی Nervos Network است که کاربر می‌تواند از آن به ‌عنوان منبعی برای ذخیره دارایی‌ها و همچنین مدیریت آنها استفاده کند. با داشتن این توکن، می‌توانید دارایی‌های مختلف خود اعم از قراردادها یا دارایی‌های موجود در پلتفرم‌های مختلف را ذخیره کنید.

قیمت توکن CKB

ارز دیجیتال نروس نتورک، در مجموع دارای حجمی معادل ۳۴.۸ میلیارد واحد است که مقدار ۲۹.۰۵ میلیارد واحد آن در گردش اعلام شده است. قیمتی که در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۱ برای این توکن در وب‌سایت‌های معتبر قرار دارد، معادل ۰.۰۱۹ دلار با تغییرهایی جزئی است. البته قیمت Nervos Network در زمان‌های مختلف با تغییرات زیادی روبه‌رو شده است، به ‌طوری ‌که بالاترین قیمت توکن CKB مربوط به تاریخ ۳۱ مارس و ۰.۰۴۱۷۶ دلار و کمترین قیمت ارز دیجیتال نروس نتورک در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۰ و حدود ۰.۰۰۲۸۰۵ دلار است.

آینده توکن CKB

در ماه‌های اخیر، نروس نتورک به دلیل عرضه زیاد با قیمت مناسب، رشد مناسبی داشته است. به همین دلیل انتظار می‌رود که تقاضای توکن این ارز، افزایش یابد. همچنین به دلیل افزایش کاربردهای زیادی که این پلتفرم دارد، کاربران آن روزبه‌روز بیشتر شده و شرکت‌های معتبر زیادی نیز، همکاری خود را با نروس نتورک آغاز کرده‌اند. بنابراین علی‌رغم ریزش‌های این توکن که تحت تأثیر ریزش کلی در بازار رمزارزها است پیش‌بینی می‌شود که با بهبود کارایی‌های این ارز، شرایط آن نیز بهبود یابد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments