قیمت لحظه ای مون بیم + نمودار قیمت GLMR 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Moonbeam
GLMR
رتبه: 239
$ 0.30717
19,032 تومان
4.05%
ارزش کل بازار
$ 263,831,057
حجم معاملات 24 ساعته
$ 6,381,540
عرضه در گردش
858,744,803 GLMR
عرضه کل
1,116,149,995 GLMR


نوسانات و اطلاعات قیمت مون بیم

هر واحد مون بیم (GLMR) در این لحظه با قیمت 0.307088 $، معادل 19,032 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال مون بیم، معادل $ 263,831,057 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 6,381,540 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 4.05% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت مون بیم یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره مون بیم

ارز دیجیتال مون بیم (Moonbeam) یکی از معدود پروژه‌های مستقر در شبکه پولکادات است که قراردادهای هوشمند بین زنجیره‌ای را به‌ صورت دموکراتیزه (کنترل به ‌وسیله مردم)، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به صورت دقیق‌تر، مون بیم یک پاراچین در شبکه پولکادات و پلتفرمی متن‌باز است که کاملاً با قراردادهای هوشمند اتریوم سازگاری دارد و یک محیط بین زنجیره‌ای را برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) فراهم می‌کند.
به این ترتیب، افراد و تیم‌هایی که به دنبال ساخت برنامه‌های خود در پلتفرم مون بیم هستند، می‌توانند از ویژگی‌های پاراچین‌های پولکادات بهره‌مند شوند و در عین‌ حال، به کاربران و منابع موجود در شبکه‌های بلاکچینی دیگر هم دسترسی داشته باشند.

توکن GLMR

ارز دیجیتال اختصاصی اکوسیستم مون بیم، گلیمر (Glimmer) نام دارد که با نماد اختصاری GLMR شناخته می‌شود. ارز دیجیتال GLMR کاربردهای بسیاری دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • پرداخت کارمزد تراکنش و اجرای قراردادهای هوشمند (مانند ETH در بلاکچین اتریوم)
  • کمک به حفظ امنیت شبکه
  • هولدرهای GLMR حق مشارکت در مدیریت اکوسیستم و رأی‌دهی به تصمیمات مختلف را دارند
بنابراین، می‌توان گفت که مون بیم برای ادامه فعالیت‌های خود به توکن GLMR وابسته است.

قیمت توکن GLMR

ارز دیجیتال مون بیم، در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ و با قیمت ۱۵٫۱ دلار در وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) لیست شد. قیمت ارز دیجیتال مون بیم در همان روز، رشد عجیب و سرسام‌آوری را تجربه کرد و تا ۴۳۷٫۰۷ دلار افزایش یافت که اوج تاریخی قیمت توکن GLMR هم محسوب می‌شود. با این حال، قیمت توکن گلیمر با همان سرعتی که افزایش یافته بود، سقوط کرد. به طوری‌که روز بعد، قیمت ارز دیجیتال GLMR به ۸٫۶ دلار رسیده بود.
اگرچه طی چند روز بعد، قیمت توکن GLMR کمی بهبود یافت و تا ۱۴٫۳۶ دلار رسید، اما از آن زمان تاکنون، روند قیمت ارز دیجیتال گلیمر نزولی بوده است.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن گلیمر در حال حاضر، بیش از ۹۹ درصد با اوج تاریخی خود فاصله دارد.

آینده توکن GLMR

با توجه به اینکه گلیمر ارز دیجیتال جدیدی است، اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد تا بتوان با استفاده از آنها، قیمت توکن GLMR را پیش‌بینی کرد. با این حال، برخی از تحلیلگران دست به پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال گلیمر در سال‌های آینده زده‌اند.
بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته توسط تحلیلگران وبسایت PricePrediction.net، ارز دیجیتال مون بیم می‌تواند سال جاری را با میانگین قیمت ۳٫۱۶ دلار به پایان برساند. این تحلیلگران همچنین پیش‌بینی می‌‌کنند که قیمت توکن GLMR در سال ۲۰۲۳، به حدود ۴٫۷۳ دلار و در سال ۲۰۲۴، به ۶٫۸۷ دلار خواهد رسید. پیش‌بینی می‌شود الگوی افزایش سالانه قیمت ارز دیجیتال گلیمر تا سال ۲۰۲۵ ادامه یابد و در آن سال، قیمت توکن GLMR به حدود ۱۰٫۲۸ دلار برسد.
البته باید به این نکته توجه داشت که بازار ارزهای دیجیتال بسیار بی‌ثبات است و پیش‌بینی‌ قیمت‌ها، به خصوص در بلندمدت، اغلب اشتباه از آب در می‌آیند. بنابراین، توصیه می‌کنیم قبل از سرمایه‌گذاری در هر پروژه‌ای، حتماً- تحقیقات لازم و کافی را انجام دهید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments