قیمت لحظه ای موبوکس + نمودار قیمت MBOX 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Mobox
MBOX
رتبه: 482
$ 0.364021
23,178 تومان
4.22%
ارزش کل بازار
$ 101,456,667
حجم معاملات 24 ساعته
$ 13,206,138
عرضه در گردش
278,104,971 MBOX
عرضه کل
475,270,939 MBOX


نوسانات و اطلاعات قیمت موبوکس

هر واحد موبوکس (MBOX) در این لحظه با قیمت 0.363923 $، معادل 23,178 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال موبوکس، معادل $ 101,456,667 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 13,206,138 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 4.22% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت موبوکس یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره موبوکس

ارز دیجیتال موباکس، یکی دیگر از ارزهایی است که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این ارز دیجیتال، با ترکیب بهترین پروژه‌های DeFi با NFTهای بازی، فضایی را به ‌صورت کاملاً رایگان برای کسب درآمد از بازی‌ها و سرگرمی کاربران خود ایجاد کرده است.

توکن MBOX

توکن مربوط به ارز دیجیتال Mobox، با نام MBOX شناخته می‌شود و برای موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:
  • ایجاد فضایی برای پردازش تراکنش‌ها از طریق پلتفرم بازی NFT
  • جمع‌آوری رأی‌ افراد برای تعیین نحوه تخصیص دادن منابع
درباره MOMO NFT می‌توان گفت که موموهای موجود در پلتفرم بازی موباکس، می‌توانند مهارت‌های مختلف را با ‌توجه به جم‌ها یا همان دارایی‌های بازی، جمع‌آوری کنند. از ویژگی‌های مومو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • در تمام بازی‌های پلتفرم MOBOX، قابل‌استفاده هستند.
  • امکان معامله آنها در بازار MOBOX NFT وجود دارد.
  • بر اساس میزان نادر بودن، طبقه‌بندی می‌شوند.
ارز دیجیتال موباکس، برای رفع برخی مشکلات موجود در پلتفرم‌های امروزی ارز دیجیتال ایجاد شده است تا بتواند فضایی ساده‌تر و قابل‌استفاده‌تر را برای کاربران خود فراهم آورد. شهرت توکن MBOX نیز در حال افزایش است و طرفداران زیادی دارد.

قیمت توکن MBOX

از آنجا‌ که این توکن هنوز به طور کامل شناخته نشده است، حجم ارائه‌شده برای آن، به نسبت سایر ارزهای دیجیتال کمتر بوده است. کل حجم این ارز، حدود ۳۸۹.۱۸۱ واحد است که ۷۹.۸۵۳ واحد آن، در گردش قرار دارد. این ارز که اولین ‌بار در ۸ آوریل ۲۰۲۱، برای معامله وارد بازار شد، با تغییر قیمت زیادی روبه‌رو گردیده است. قیمت توکن MBOX در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۲، معادل ۴.۳۷ دلار اعلام شد که البته این مقدار همواره با تغییراتی همراه بوده است. کم‌ترین قیمت ارز دیجیتال Mobox در کل دوره معاملات آن تاکنون، در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۱ و معادل ۰.۴۸۴۸ دلار و بیشترین قیمت موباکس مربوط به تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۱ و معادل ۱۵.۴۲ دلار بوده است.

آینده توکن MBOX

از آنجا‌ که هدف این ارز دیجیتال، فراهم‌ کردن پلتفرمی مناسب برای کاربران است، تیم توسعه‌دهنده آن روزبه‌روز برای بهبود آن می‌کوشد. به همین دلیل، انتظار می‌رود در آینده‌ای نه ‌چندان دور، قیمت این ارز رشد مناسبی را تجربه کند. همچنین، به دلیل استقبال زیادی که از حوزه دیفای و NFT صورت گرفته است می‌توان به افزایش قیمت این ارز دیجیتال در آینده امیدوار بود.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2402 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments