قیمت لحظه ای کومودو + نمودار قیمت KMD 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Komodo
KMD
رتبه: 649
$ 0.399319
26,488 تومان
0.30%
ارزش کل بازار
$ 55,842,993
حجم معاملات 24 ساعته
$ 3,109,814
عرضه در گردش
139,758,367 KMD
عرضه کل
200,000,000 KMD


نوسانات و اطلاعات قیمت کومودو

هر واحد کومودو در این لحظه با قیمت 0.399212 $، معادل 26,488 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال کومودو، معادل $ 55,842,993 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 3,109,814 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.3% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت کومودو یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره کومودو

ارز دیجیتال کومودو (Komodo) یک رمزارز غیرمتمرکز و مبتنی بر یک مدل بلاکچین متن باز است که در سپتامبر سال ۲۰۱۶ میلادی راه‌اندازی شد. این پلتفرم از زی کش (Zcash) فورک شده است؛ ارز دیجیتالی که امکان انجام تراکنش‌های ناشناس را برای کاربران فراهم می‌کند.
ارز دیجیتال کومودو با توجه به الگوریتم خود، امکان انجام تراکنش‌های قابل تعویض، بسیار ایمن و ناشناس را برای کاربران فراهم می‌کند. برای این منظور، کومودو از مدل اجماع اثبات کار با تأخیر (dPoW) استفاده می‌نماید.
بسیاری پلتفرم کومودو را ترکیب موفقیت‌آمیز سه الگوریتم می‌دانند: زی کش، اثبات کار با تأخیر و سوپرنت (SuperNET).
توکن کومودو که با نماد KMD شناخته می‌شود، ارز دیجیتال اختصاصی شبکه کومودو است و به دلیل الگوریتم اجماع اثبات کار با تأخیر، بخش جدایی‌ناپذیر این شبکه به شمار می‌رود.
توکن KMD قابل استخراج است و همانند زی کش (ZEC)، با استفاده از الگوریتم Equihash استخراج می‌شود. در حال حاضر، حدود ۱۲۵ میلیون واحد (۶۳ درصد) از توکن‌های KMD در گردش هستند و پیش‌بینی می‌شود که توکن‌های باقی‌مانده تا سال ۲۰۳۰ استخراج شوند.
عرضه اولیه (ICO) ارز دیجیتال کومودو از ۱۵ اکتبر تا ۲۰ نوامبر سال ۲۰۱۶ انجام شد و طی آن، توسعه‌دهندگان موفق به جمع‌آوری ۲،۶۳۹ واحد بیت کوین (در آن زمان، به ارزش تقریبی ۲ میلیون دلار) از طریق فروش توکن‌های خود شدند. در زمان عرضه اولیه، هر واحد KMD با قیمت ۰٫۳۷۶ دلار معامله می‌شد.
این ارز دیجیتال در ماه‌های اولیه خود با استقبال زیادی روبه‌رو شد و یک روند صعودی به خود گرفت. در ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۷، کومودو موفق شد بالاترین قیمت تاریخی خود را در ۱۱٫۶۱ دلار به ثبت برساند. پس از آن، قیمت توکن KMD وارد یک چرخه پرنوسان و نزولی شد، تا اینکه در نوامبر سال ۲۰۱۸، قیمت کومودو به حدود ۰٫۵ دلار رسید.
در فوریه سال ۲۰۲۱ و همزمان با آغاز رالی صعودی بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ارز دیجیتال کومودو نیز وارد یک چرخه صعودی شد و در ۹ آوریل، قیمت Komodo به حدود ۴٫۴۶ دلار رسید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments