قیمت لحظه ای جو + نمودار قیمت JOE 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

JOE
JOE
رتبه: 314
$ 0.589813
38,165 تومان
2.29%
ارزش کل بازار
$ 201,750,181
حجم معاملات 24 ساعته
$ 8,841,192
عرضه در گردش
341,459,396 JOE
عرضه کل
499,709,398 JOE


نوسانات و اطلاعات قیمت جو

هر واحد جو در این لحظه با قیمت 0.589655 $، معادل 38,165 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال جو، معادل $ 201,750,181 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 8,841,192 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 2.29% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت جو یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره جو

ارز دیجیتال جو (JOE)، توکن بومی تریدر جو (Trader Joe) است. تریدر جو یک صرافی غیرمتمرکز مستقر در بلاکچین اولانچ (AVAX) که خدمات حوزه امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)، از جمله سواپ کردن، استیکینگ و ییلد فارمینگ را ارائه می‌دهد. صرافی تریدر جو به سرعت در حال رشد است و از زمان راه‌اندازی در ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی، بیش از ۴ میلیارد دلار ارزش کل قفل‌شده (TVL) جذب کرده است. تریدر جو ادعا می‌کند که یک رویکرد جامعه-محور را در پیش گرفته و نوآوری، سرعت و امنیت را در اولویت قرار داده است.

توکن JOE

همان‌طور که گفته شد، ارز دیجیتال جو، توکن بومی صرافی تریدر جو است. از کاربردهای توکن JOE می‌توان به فراهم کردن امکان مشارکت در مدیریت این اکوسیستم، پاداش‌دهی به استیک‌کنندگان، تأمین‌کنندگان نقدینگی و غیره اشاره کرد. حداکثر عرضه ارز دیجیتال جو، ۵۰۰ میلیون واحد در نظر گرفته شده است. نحوه توزیع این توکن که بدون هیچ پیش‌فروش یا فروش خصوصی راه‌اندازی شد، به این صورت است: ۵۰ درصد به تأمین‌کنندگان نقدینگی، ۲۰ درصد به خزانه، ۲۰ درصد به تیم و ۱۰ درصد باقی‌مانده به سرمایه‌گذاران آتی این پروژه، اختصاص می‌یابد. توکن‌های JOE طی یک دوره ۳۰ ماهه منتشر خواهند شد که نرخ آن قرار است در طول زمان کاهش یابد و در ژانویه سال ۲۰۲۴ به پایان برسد.

قیمت توکن JOE

ارز دیجیتال JOE، در تاریخ ۲۷ آگوست ۲۰۲۱ و با قیمت ۱٫۹ دلار، در وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) لیست شد. در همان روزهای ابتدایی، این ارز دیجیتال با استقبال خوبی از سوی معامله‌گران مواجه شد؛ به طوری‌که در ۳۰ آگوست ۲۰۲۱ قیمت ارز دیجیتال جو به ۲٫۶ دلار رسید. با این حال، این رمزارز موفق به حفظ این سطح نشد و در ۱ سپتامبر ۲۰۲۱، قیمت توکن JOE با یک افت شدید به حدود ۱ دلار، سقوط کرد. اگرچه طی روزهای بعدی، قیمت JOE دوباره به همان سطح اولیه در هنگام عرضه بازگشت، اما این وضعیت دوام چندانی نداشت و قیمت توکن JOE با یک سقوط شدیدتر، در ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ محدوده ۰٫۹۹ دلار را تجربه کرد. با این حال، روزهای افت قیمت ارز دیجیتال جو هم زیاد طول نکشید و در اواسط ماه سپتامبر ۲۰۲۱، این رمزارز وارد یک چرخه صعودی شد. طی این چرخه صعودی، قیمت آن تا ۴٫۳ دلار هم صعود کرد. پس از آن، روند قیمت این ارز دیجیتال، روزهای بسیار پرنوسانی را تجربه کرد و چندین چرخه نزولی و صعودی را پشت سر گذاشت. طی یکی از این چرخه‌های صعودی، قیمت آن در ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱، اوج تاریخی خود را در ۵٫۰۲ دلار، به ثبت رساند.

آینده توکن جو

از آنجا که محبوبیت شبکه اولانچ در حال افزایش است، آینده صرافی تریدر جو هم بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد. بسیار محتمل است که این صرافی، به زودی به رقیبی جدی برای صرافی‌های غیرمتمرکز محبوب یونی سواپ و پنکیک سواپ تبدیل شود. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های صرافی تریدر جو این است که مانند دیگر صرافی‌های غیرمتمرکز موجود نیست؛ بلکه یک پلتفرم چندمنظوره و قدرتمند است که قابلیت‌های مختلف بخش دیفای را در یک پلتفرم واحد، ارائه می‌دهد. به همین دلیل، ارز دیجیتال جو نیز یک سرمایه‌گذاری خوب محسوب می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، انتظار می‌رود که قیمت ارز دیجیتال JOE در آینده به رشد خود ادامه دهد و حتی از ۱۰ دلار هم فراتر برود.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments