قیمت لحظه ای هوبی بی تی سی + نمودار قیمت HBTC 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Huobi BTC
HBTC
رتبه: 556
$ 8,299.03
528,067,066 تومان
47.75%
ارزش کل بازار
$ 74,418,550
حجم معاملات 24 ساعته
$ 10,116
عرضه در گردش
8,969 HBTC
عرضه کل
8,969 HBTC


نوسانات و اطلاعات قیمت هوبی بی تی سی

هر واحد هوبی بی تی سی (HBTC) در این لحظه با قیمت 8,296.81 $، معادل 528,067,066 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال هوبی بی تی سی، معادل $ 74,418,550 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 10,116 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 47.75% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت هوبی بی تی سی یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره هوبی بی تی سی

ارز دیجیتال اچ بی تی سی یا اچ بیت کوین (HBTC) که به دست تیم بلاکچین هوبی (Huobi) راه‌اندازی شده است، یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 است که به صورت ۱۰۰ درصدی با بیت کوین (BTC) پشتیبانی می‌شود. در واقع، این توکن ضمن حفظ ارزش معادل بیت کوین، از انعطاف‌پذیری اتریوم نیز برخوردار است.
توسعه‌دهندگان اچ بیت کوین ادعا می‌کنند که توکن HBTC به عنوان پلی بین بازار متمرکز و بازار دیفای عمل می‌کند و به این ترتیب، کاربران را قادر می‌سازد که با استفاده از بیت کوین به راحتی و بدون دردسر در بازار دیفای مشارکت کنند.

معرفی توکن‌های اچ (H-Tokens)

توکن‌های اچ با هدف رفع مشکل عدم وجود دارایی‌های رمزارزی جریان اصلی در بازار دیفای توسعه داده شده‌اند. با انتشار دارایی‌های سری H بر اساس استاندارد ERC-20، ارزش دارایی‌های رمزارزی اصلی به شبکه اتریوم منتقل شده و به این ترتیب، نقدینگی و ثبات اکوسیستم اتریوم نیز بیشتر می‌شود.
توکن‌های اچ با نسبت ۱:۱ با دارایی‌های وثیقه پشتیبانی می‌شوند تا به این ترتیب، ارزش آنها با دارایی‌های موجود در زنجیره اصلی سازگار باشد و از بروز مشکلاتی برای دارایی‌های مصنوعی جلوگیری شود. از آنجایی که این نوع توکن‌ها پلی میان بازار متمرکز و بازار دیفای هستند، استفاده از آنها انجام تراکنش‌ دارایی‌های اصلی و رمزارزهای مبتنی بر استاندارد ERC-20 را در بازار دیفای بسیار آسان می‌کند.

موارد استفاده

توکن اچ بی تی سی (HBTC) کاربران را قادر می‌سازد که به صورت یکپارچه به پروتکل‌های غیرمتمرکز مانند یونی سواپ (UniSwap)، کرو (Curve)، هاروست (Harvest)، کریم (C.R.E.A.M.)، بورینگ دائو (BoringDAO)، نست (Nest) و فور تیوب (ForTube) دسترسی پیدا کنند. استفاده روزافزون از توکن HBTC ثابت می‌کند که ارزش این ارز دیجیتال توسط بازار تأیید شده است.
صدور توکن‌های اچ به کاربران بیشتری اجازه می‌دهد که از مزایای بازار دیفای بهره‌مند شوند، توسعه اکوسیستم دیفای اتریوم را تسریع می‌کند و رشد دارایی‌های مبتنی بر اتریوم را نیز تقویت می‌نماید.

ویژگی‌های توکن‌های اچ

۱. سرعت بالا و هزینه کم: با استفاده از توکن‌های اچ برای برداشت و واریز، زمان تأیید تراکنش‌ها به پنج دقیقه یا کمتر کاهش می‎یابد و کارمزد جابه‌جایی وجوه نیز کمتر خواهد بود. توکن‌های اچ مطابق با قوانین مربوطه، معاملات بین دو طرف را انجام می‌دهند و برای این کار، کارمزد کمی از کاربران دریافت می‌کنند.
۲. شفاف و قابل حسابرسی بودن: داده‌های توکن‌های اچ شفاف و باز هستند. تمام جزئیات تراکنش‌ها در وب‌سایت‌های رسمی این توکن‌ها منتشر می‌شوند و هر کسی می‌تواند آزادانه توکن‌های اچ را مورد حسابرسی قرار دهد.
۳. خدمات چند عاملی: توکن‌های اچ از خدمات چند عاملی پشتیبانی می‌کنند. به این معنا که کاربران می‌توانند یک نمایندگی خاص را برای انتقال راحت‌تر دارایی‌های خود انتخاب کنند.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال HBTC (اچ بی تی سی)

قیمت ارز دیجیتال HBTC (اچ بی تی سی)، همچون دیگر ارزهای دیجیتال، در طول زمان نوسانات و تغییرات بسیاری داشته است. همچنین قیمت هوبی توکن نیز همانند تمامی رمزارزهای دیگر در طول زمان، تحت تأثیر بازارهای خرسی و گاوی مختلف قرار گرفته است. بالاترین رکورد قیمتی این رمزارز در فوریه 2021 به ثبت رسیده است و در آن زمان قیمت ارز دیجیتال HBTC در محدوده 57 دلار قرار گرفت. همچنین پایین‌ترین رکورد قیمتی ثبت شده از این ارز دیجیتال در سپتامبر 2020 رخ داده است و قیمت توکن هوبی و قیمت H-tokens در آن زمان در محدوده 10 دلار قرار گرفت.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2402 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments