قیمت لحظه ای GoChain + نمودار قیمت GO 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

GoChain
GO
رتبه: 1692
$ 0.00459
308 تومان
7.32%
ارزش کل بازار
$ 5,772,580
حجم معاملات 24 ساعته
$ 52,669
عرضه در گردش
1,258,147,533 GO
عرضه کل
1,023,029,363 GO


نوسانات و اطلاعات قیمت GoChain

هر واحد GoChain در این لحظه با قیمت 0.004588 $، معادل 308 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال GoChain، معادل $ 5,772,580 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 52,669 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 7.32% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت GoChain یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره GoChain

ارز دیجیتال گوچین (GoChain) یکی از ارزهای دیجیتالی است که با شعار بهبود شبکه اتریوم به بازار آمد. تیم ارز دیجیتال گوچین (GoChain) می‌گوید می‌تواند بلاکچینی را راه‌اندازی کند که سرعت آن 100 برابر سرعت شبکه اتریوم، عدم‌ تمرکز در آن ده برابر بیت کوین و مصرف انرژی آن نیز 1000 برابر کمتر باشد. یکی از تغییرات اساسی که این ارز دیجیتال در بلاکچین خود ایجاد کرده است، روش مکانیزم اجماع در شبکه ارز دیجیتال GoChain است. در بلاکچین گوچین به جای اینکه از روش مکانیزم اثبات کار یا اثبات سهام و یا اثبات اعتبار استفاده شود، از مکانیزم اثبات نیکنامی (proof of reputation) استفاده می‌شود. برای این منظور هر یک از شرکت‌کنندگان در شبکه بلاکچین یک حساب اعتبار دارد که در اثر مشارکت درست در شبکه، دارای نیکنامی می‌شوند. تلاش برای تقلب یا هر گونه عملیات خلاف قوانین شبکه باعث می‌شود کاربر چه از نظر مالی و چه از نظر اعتبار و نیکنامی‌اش لطمه ببیند. این ارز دیجیتال از مکانیزم اثبات اعتبار (Proof of Authority) هم استفاده می‌کند. در ارز دیجیتال گوچین کاربرانی که نیکنامی بالایی داشته باشند و برای شبکه ارزش‌آفرینی کرده باشند، Authority دریافت می‌کنند. این نود‌ها می‌توانند در مکانیزم اجماع Proof of Authority هم برای تأیید برخی از تراکنش‌ها شرکت کنند. با استفاده از این روش، اعتماد در شبکه افزایش پیدا می‌کند، احتمال ریسک و خطا کاهش می‌یابد و مشارکت‌کنندگان در شبکه می‌دانند که چه افرادی قابل‌اعتماد هستند.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال گوچین (GoChain)

توکن ارز دیجیتال GoChain به صورت عرضه اولیه وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. عرضه اولیه توکن GO در ماه ژوئن سال 2018 برقرار شد. قیمت ارز دیجیتال گوچین (GoChain) در عرضه اولیه‌اش تقریباً برابر با 0.022 دلار بود. در ابتدا قیمت ارز دیجیتال گوچین روند صعودی سریعی را در پیش گرفت و قیمت توکن GO در کمتر از یک ماه به بیش از 0.1 دلار رسید. به عبارت دیگر قیمت ارز دیجیتال گوچین (GoChain) در کمتر از یک ماه تقریباً پنج برابر شد. اما این روند صعودی قیمت ادامه نداشت و از آن زمان قیمت ارز دیجیتال گوچین (GoChain) وارد یک روند نزولی شد و تاکنون این ارز دیجیتال نتوانسته است دوباره قله قیمت 0.1 دلار در تاریخ 8 ژولای 2018 را مشاهده کند. البته در این مسیر سه ساله، قیمت ارز دیجیتال گوچین (GoChain) چندین بار با صعودهای قیمتی زیاد روبه‌رو بوده است اما پس از آن با یک ریزش دوباره به قیمت قبلی و حتی کمتر بازگشته است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments