قیمت لحظه ای دنت + نمودار قیمت DENT 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Dent
DENT
رتبه: 402
$ 0.001375
88 تومان
0.42%
ارزش کل بازار
$ 131,996,596
حجم معاملات 24 ساعته
$ 6,022,924
عرضه در گردش
95,654,960,453 DENT
عرضه کل
100,000,000,000 DENT


نوسانات و اطلاعات قیمت دنت

هر واحد دنت (DENT) در این لحظه با قیمت 0.001374 $، معادل 88 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال دنت، معادل $ 131,996,596 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 6,022,924 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.42% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت دنت یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره دنت

دنت (Dent)  یک پروژه منحصربه‌فرد است که با استفاده از فناوری بلاکچین و ارز دیجیتال اختصاصی خود برای تسهیل تبادل داده‌ها، به دنبال ایجاد یک شرکت مخابراتی مجازی (Telco) و بازار داده در سراسر جهان است. در واقع، هدف اصلی دنت این است که داده‌های تلفن همراه مانند ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز، به صورت آزادانه در شبکه‌ها جریان داشته باشند.
پروژه ارز دیجیتال دنت با شفاف‌تر کردن و ایجاد ارتباط در بازار داده تلفن همراه، به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد که داده‌های تلفن همراه بلااستفاده و اضافی خود را به صورت یک کالا در یک بازار جهانی مبادله کنند. به این ترتیب، ارزش آن دسته از داده‌ها نیز دیگر از دست نخواهد رفت.
پروژه ارز دیجیتال Dent با استفاده از توکن کاربردی خود با نماد DENT، امکان دسترسی فوری به شبکه‌‌های مخابراتی در سراسر جهان را برای کاربران فراهم می‌کند. DENT یک توکن ERC-20 است که روی اتریوم ساخته شده است. به این ترتیب، این توکن قابلیت قراردادهای هوشمند مورد نیاز برای اجرای یک بازار داده تلفن همراه مبتنی بر بلاکچین را ارائه می‌دهد. به زبان ساده‌تر، در این بازار بسته‌های داده تلفن همراه به صورت قراردادهای هوشمند ارائه می‌شوند.
قیمت ارز دیجیتال دنت بعد از عرضه آن به بازار رشد چندبرابری و زیادی را تجربه کرد، اما مدتی بعد از آن، قیمت Dent یک اصلاح اساسی را به دنبال داشت و تا مدت‌ها بعد از آن، قیمت دنت در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و در حالت خنثی به سر می‌برد. بعد از گذشت مدت‌ها، می‌توان گفت که قیمت توکن DENT شروع حرکت صعودی خود را در سال 2021 و تحت تأثیر حرکات صعودی کل بازار رمزارزها آغاز کرده است. همچنین با توجه به اهداف و چشم‌انداز ارز دیجیتال دنت و در صورت محقق شدن آنها، می‌توان آینده قیمت دنت را روشن تصور کرد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2402 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

ممنون از تیم رمز ارز نیوز