قیمت لحظه ای بونک + نمودار قیمت BONK 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Bonk
BONK
رتبه: 62
$ 0.000026
1.598129 تومان
1.78%
ارزش کل بازار
$ 1,718,002,053
حجم معاملات 24 ساعته
$ 333,299,520
عرضه در گردش
66,295,523,592,415 BONK
عرضه کل
93,526,183,276,778 BONK


نوسانات و اطلاعات قیمت بونک

هر واحد بونک (BONK) در این لحظه با قیمت 0.000026 $، معادل 1.598129 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال بونک، معادل $ 1,718,002,053 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 333,299,520 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1.78% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت بونک یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره بونک

درباره ارز دیجیتال بانک

سال ۲۰۲۲ به دلیل شرایط بسیار بی‌ثبات بازار، سال سختی برای ارزهای دیجیتال بود و شبکه سولانا هم به شدت تحت تأثیر این موضوع قرار گرفت. در آن سال، بلاکچین سولانا به دلیل وابستگی به صرافی ورشکسته FTX (که زمانی یکی از غول‌های صنعت کریپتو محسوب می‌شد) و صندوق سرمایه‌گذاری آلامدا ریسرچ (Alameda Research) و همچنین، اعلام خروج چندین پروژه مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مانند DeGods و y00ts از این شبکه، متحمل ضرر بسیاری شد.
بانک، اولین میم کوین با تم سگ معرفی‌شده در شبکه سولانا است که با هدف نجات این پلتفرم از بدترین نقطه تاریخی آن و با شعار «برای مردم و با مردم» به بازار معرفی گردید. در واقع، توسعه‌دهندگان بانک چالش‌هایی را شناسایی کردند که سولانا بعد از ورشکستگی صرافی FTX با آنها مواجه شد. بنابراین، می‌توان گفت که مأموریت اصلی بانک، بازگرداندن قدرت جامعه سولانا است و در عین حال، می‌خواهد به کوین اصلی این شبکه هم تبدیل شود.
در همین راستا، توسعه‌دهندگان ناشناس میم کوین بانک می‌گویند:
دست‌اندرکاران ارز دیجیتال بانک از توکنومیک‌ سمی آلامدا ریسرچ خسته شده بودند و می‌خواستند یک میم کوین سرگرم‌کننده بسازند که با آن، همه فرصت برابری داشته باشند.
میم کوین بانک در دسامبر ۲۰۲۲ و با ایردراپ تقریباً نیمی از عرضه توکن خود در بلاکچین سولانا راه‌اندازی شد. کاربرد اصلی بانک که برای حمایت از سولانا و ارتقای مداوم آن ایجاد شده، ریشه در استفاده گسترده از توکن آن، یعنی BONK دارد. تیم بانک با ارسال توکن‌های BONK به کیف پول‌های متعدد، از جمله توسعه‌دهندگان، سرمایه‌گذاران و سایر مشارکت‌کنندگان کلیدی، توکن خود را با موفقیت و به طور گسترده توزیع کرد. این ایردراپ تأثیر فوری و مثبتی بر قیمت رمزارز بومی سولانا، یعنی SOL داشت.
لازم به ذکر است که اگرچه ارز دیجیتال بانک اولین بار در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد، اما از ۹ دسامبر نکاتی در مورد آن در توییتر منتشر شده بود. پس از راه‌اندازی هم، این ارز دیجیتال توانست حمایت‌های قابل‌توجهی را از سوی برخی از شخصیت‌های برجسته بازار NFT اکوسیستم سولانا دریافت کند.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال Bonk

بر اساس داده‌های موجود در وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)، میم کوین بانک در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲ و با قیمت اولیه ۰٫۰۰۰۰۰۰۱۰۹ دلار وارد بازار شد. قیمت ارز دیجیتال بانک قبل از پایان سال ۲۰۲۲ به ۰٫۰۰۰۰۰۰۱۹۷ دلار صعود کرد. روز بعد، اخبار مربوط به ایردراپ بانک، باعث شد که قیمت توکن BONK وارد یک روند صعودی قوی شود که طی این رالی، رمزارز بانک در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۳ به اوج قیمتی خود در ۰٫۰۰۰۰۰۴۹۲ دلار دست یافت.
علی‌رغم اطلاعیه تیم بانک در صفحه رسمی توییتر خود مبنی بر اینکه قصد دارد کل ۵ تریلیون توکن اختصاص داده شده به آنها (۵ درصد از کل عرضه توکن BONK) را بسوزاند، ارز دیجیتال بانک نتوانست به روند صعودی خود ادامه دهد و یک مسیر پرنوسان و در کل، نزولی را در پیش گرفت. اگرچه در این مسیر، بانک چندین اوج محلی را ثبت کرد، اما نتوانست رکورد قیمتی خود را پس بگیرد.
تا اینکه در اوایل ماه نوامبر 2023 رالی جدیدی به رهبری بیت کوین آغاز گردید و بانک هم بر این موج سوار شد. قیمت ارز دیجیتال بانک کم کم اوج گرفت و در 23 دسامبر به اوج قیمت جدید 0.00001428 دلار رسید؛ این یعنی رشد 433 درصدی در عرض یک ماه.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بانک

ارز دیجیتال بانک در روزهای اولیه خود شاهد رشد قیمتی هیجان‌انگیزی بود و به همین خاطر، ممکن است پیش‌بینی شود که این سیر صعودی در آینده هم ادامه داشته باشد. با این حال، این احتمال نیز وجود دارد که بانک نیز مسیر دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) را دنبال کند؛ یعنی پس از رسیدن به یک قله خیره‌کننده، شاهد کاهش چشمگیر قیمت خود باشد. با این وجود، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت ارز دیجیتال Bonk به طور کلی در بلندمدت می‌تواند افزایش یابد.
در همین راستا، تحلیلگران پلتفرم priceprediction.net متوسط قیمت رمزارز BONK را در سال ۲۰۲۴، برابر با ۰٫۰۰۰۰۶۲ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۰٫۰۰۰۰۹ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت Bonk در سال ۲۰۳۰، تا ۰٫۰۰۰۶۴۶ دلار افزایش یابد.
توجه به این نکته ضروری است که اکثر میم کوین‌ها کاربرد محدودی دارند و عمر آنها در مقایسه با ارزهای دیجیتال اصلی بازار، مانند بیت ‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) کوتاه‌تر است. همچنین، در نظر داشته باشید که عملکرد خوب یک ارز دیجیتال در گذشته، هرگز تضمینی برای تکرار نتایج آن در آینده نیست و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در مورد قیمت آینده و حتی قیمت لحظه ای بانک ممکن است درست از آب در نیایند. بنابراین، هرگز بیش از آنچه را که می‌توانید از دست بدهید، در بازار رمزارزها، به ویژه میم کوین‌ها سرمایه‌گذاری نکنید.

توکنومیک ارز دیجیتال بانک

مجموع عرضه ارز دیجیتال بانک برابر با ۱۰۰ تریلیون توکن BONK در نظر گرفته شده است. همان‌طور که گفته شد، تیم بانک ۵۰ درصد از کل عرضه توکن BONK را از طریق ایردراپ میان اعضای جامعه توزیع کرد که جزییات آن به این صورت است: ۲۰ درصد به ۴۰ مجموعه NFT در اکوسیستم سولانا، ۱۵ درصد به معامله‌گران اولیه، ۱۰ درصد برای هنرمندان و کلکسیونرها و ۵ درصد برای توسعه‌دهندگان سولانا، اختصاص یافت. توکنومیک ارز دیجیتال بانک علاوه بر این، ۲۰ درصد دیگر از عرضه توکن BONK برای مشارکت‌کنندگان اولیه پروژه، ۵ درصد برای مشارکت‌ها و پیشرفت‌های آتی و ۱۵ درصد هم برای سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) اختصاص یافته است. ۱۰ درصد باقی‌مانده از توکن‌ها نیز به طور مساوی برای تبلیغات بازاریابی و نقدینگی اولیه تقسیم می‌شود.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام اولین تارگت من برای bonk
۰.۰۰۰۰۳۳ هستش امیدوارم پر سود باشید یعنی ۱۰درصد سود از ۰.۰۰۰۰۳

من خرید کامل کردم

ارز بونک توی صرافی بایننس لیست شده چرا ت. این سایت نزده

بنظرم برید همگی ارز bonk بخرید و آینده مثل بیت کوین داره

فقط وفقط وفقط فلوکی این ارز تا سال اینده به بالای صد تومن میرسه