قیمت لحظه ای بیت کوین گلد + نمودار قیمت BTG 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Bitcoin Gold
BTG
رتبه: 133
$ 33.91
2,278,283 تومان
1.92%
ارزش کل بازار
$ 595,538,843
حجم معاملات 24 ساعته
$ 14,838,890
عرضه در گردش
17,513,924 BTG
عرضه کل
21,000,000 BTG


نوسانات و اطلاعات قیمت بیت کوین گلد

هر واحد بیت کوین گلد در این لحظه با قیمت 33.90 $، معادل 2,278,283 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال بیت کوین گلد، معادل $ 595,538,843 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 14,838,890 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1.92% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت بیت کوین گلد یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره بیت کوین گلد

بیت کوین گلد (Bitcoin Gold) در سال ۲۰۱۸ میلادی و با هدف جبران برخی از محدودیت‌های بیت کوین (BTC) _سرعت انجام تراکنش‌ها و افشای جزئیات تراکنش‌های انجام‌شده، مانند آدرس واقعی کیف پول_ راه‌اندازی شد. در واقع، بیت کوین گلد (BTG) یک هارد فورک بیت کوین است که با کمی تغییر در ساختار بلاک‌های بلاکچین، ایجاد شده است.
ارز دیجیتال بیت کوین گلد زمانی معرفی شد که بیت کوین وجود داشت و به مقبولیت نسبتاً خوبی هم رسیده بود. اما هدف اصلی طراحی و توسعه این رمزارز، بهبود سرعت انجام تراکنش‌ها از طریق کاهش سایز بلاک‌ها و انجام معاملات به‌ صورت کاملاً ناشناس بود. توسعه‌دهنده بیت کوین گلد معتقد بود که فرآیند استخراج بیت کوین بسیار هزینه‌بر است و در طولانی‌مدت، به سود افرادی که به‌ عنوان ماینر در شبکه بیت کوین فعالیت می‌کنند، نخواهد بود.
شبکه بیت کوین گلد توسط الگوریتم اثبات کار Equihash کنترل می‌شود که خروجی بلاک‌ها را به حافظه موجود برای ذخیره‌سازی اطلاعات انتقال می‌دهد. نحوه کار شبکه بیت کوین گلد به‌ گونه‌ای است که در فواصل زمانی مختلف، به‌روز می‌شود و تغییر می‌کند. همین مسئله باعث می‌شود که استفاده از دستگاه‌های ایسیک (ASIC) برای استخراج ایده خوبی نباشد؛ چون با هر بار تغییر الگوریتم، دستگاه باید سفارشی‌سازی شود.
بیت کوین گلد در مقایسه با سایر رمزارزها، از نظر ناشناس بودن به رمزارز مونرو (XMR) شباهت دارد. در واقع، برخلاف بیت کوین و اتریوم (ETH)، بیت کوین گلد هیچ اطلاعاتی از تراکنش‌های انجام‌شده را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد؛ حتی آدرس کیف پول واقعی افراد را!

قیمت بیت کوین گلد

بیت کوین گلد یک روش پرداخت قابل‌اعتماد است که توسط تمام افراد سراسر جهان به‌ راحتی قابل‌استفاده است. حداکثر عرضه بیت کوین گلد همانند بیت کوین برابر با ۲۱ میلیون واحد در نظر گرفته شده که در حال حاضر، بیش از ۱۷٫۵ میلیون واحد از آن (۸۳ درصد) در گردش است.
ارز دیجیتال بیت کوین گلد در ابتدای راه‌اندازی خود، ماه‌های پرنوسانی را تجربه کرد. بالاترین قیمت بیت کوین گلد به ۲۳ اکتبر سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد که برابر با ۵۳۹٫۷۲ دلار بود. از سوی دیگر، در ۲۳ نوامبر سال ۲۰۲۰ قیمت Bitcoin Gold به پایین‌ترین سطح تاریخی خود در ۲٫۵۴ دلار رسید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام این صرافی بیت گلد میخرد لطفاً راهنمایی فرمایید

سلام . چرا با اینکه مثل بیت کوین ۲۱ میلیون واحد هست ولی اینقدر نسبت به بیت کوین ارزونه، احتمال داره یه روزی هم قیمت بیت کوین بشه . ممنون میشم توضیح بدین

احتمال داره ولی بایدصبر داشته باشی عزیز

از دیروزصرافی ارز اینجاجلوی خربد و فدوش بیت کوین گلد را مسدود کرده و عنوان میکنه شبکه اصلی مسدوده به نظر شما چنین چیزب میشه اگر اطلاعاتی داشتین ممنون میشم

سلام .دروغ میگن

سلام
قیمت اینحا خیلی کمتر از قیمت جهانیشه،لطفا اصلاح بفرمایید
قیمت در این لحظه ۱۷/۱/۹۹ ساعت ۱۶:۲۸ برابر ۸۵ $

نه دیگه الان درست شد🙏
بعضی وقتا ۱۰$ پایین نشون میده که ،صفحه رو به روز کنی درسته