قیمت لحظه ای بنکی + نمودار قیمت QI 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

BENQI
QI
رتبه: 564
$ 0.016321
1,005 تومان
3.78%
ارزش کل بازار
$ 73,488,180
حجم معاملات 24 ساعته
$ 4,036,136
عرضه در گردش
4,499,102,146 QI
عرضه کل
7,200,000,000 QI


نوسانات و اطلاعات قیمت بنکی

هر واحد بنکی (QI) در این لحظه با قیمت 0.016317 $، معادل 1,005 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال بنکی، معادل $ 73,488,180 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 4,036,136 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 3.78% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت بنکی یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره بنکی

پروتکل ارز دیجیتال BENQI جزو جدید‌ترین راهکارهای ارائه شده برای حل مشکلات سیستم مالی غیرمتمرکز یا شبکه دیفای به شمار می‌رود. این مشکلات شامل نرخ بالای کارمزد تراکنش‌ها و نیز سرعت پایین شبکه به دلیل ازدحام است و محدودیت‌های بسیاری را برای کاربران این شبکه ایجاد می‌کند. پروژه بنکی درصدد رفع این محدودیت‌ها برآمده است. پلتفرم کوین ارز دیجیتال بنکی بر پایه بلاکچین Avalanche طراحی و به بازار عرضه شده است. این پروتکل به کاربران این امکان را می‌دهد که از دارایی‌های دیجیتال خود جهت وام‌دهی و وام‌گیری استفاده کنند و به این ترتیب به طور منفعلانه کسب درآمد داشته باشند. به عبارت دیگر افرادی که برای این پلتفرم نقدینگی فراهم می‌کنند، از این طریق سود به دست خواهند آورد. سپرده‌گذاران یا وام‌دهندگان در این پلتفرم می‌توانند توکن‌های QI را به عنوان پاداش خود دریافت کنند و از این توکن‌ها جهت برداشت وجوه خود، اعمال رأی در سیستم و نیز معامله با دیگر توکن‌های رمز ارز استفاده نمایند. توکن بومی این پروتکل، توکن QI نام دارد که با عرضه کلی معادل ۷۲۰۰ میلیون کوین به عنوان ابزار رأی‌دهی جهت پیشبرد سیستم به کار می‌رود. انتظار می‌رود که این توکن بیشترین میزان عرضه خود را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دست آورد.

قیمت توکن QI

نوسانات شدید قیمت ارز دیجیتال BENQI در فاصله اندکی بعد از معرفی این رمز ارز شایان توجه است. قیمت توکن QI بالاترین پیک خود را در بیست و چهارم ماه آگوست تجربه کرده است که در آن قیمت هر کوین ارز دیجیتال بنکی معادل ۰/۳۹ دلار (تقریباً ۰/۴ دلار) به ثبت رسیده است. اما به غیر از این پیک قیمت و یک پیک دیگر در بیست و هشتم همان ماه، قیمت توکن BENQI در باقی موارد عملاً در محدوده کمتر از ۰/۳ دلار حفظ شده است. در ماه اکتبر قیمت رمز ارز بنکی بین ۰/۱ تا ۰/۱۵ در نوسان بوده است.

آینده قیمت توکن QI و ارز دیجیتال BENQI

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که ارز دیجیتال بنکی در توسعه و گسترش سیستم DeFi در آینده نزدیک نقش مهمی را ایفا نماید. هرچه حاکمیت پلتفرم BENQI بیشتر در جهت تبدیل به سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) پیش برود، میزان نفوذ جامعه توکن QI بر پلتفرم ارز دیجیتال بنکی افزایش می‌یابد و کاربران می‌توانند با اعمال رأی خود، این پلتفرم را به شکل دلخواه طراحی و اصلاح نمایند. بنابراین اگرچه ارز دیجیتال بنکی هنوز در ابتدای راه خود قرار دارد، با این حال پتانسیل‌های چشمگیری برای آن پیش‌بینی شده است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments