قیمت لحظه ای آرویو + نمودار قیمت AR 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Arweave
AR
رتبه: 57
$ 27.34
1,818,921 تومان
11.21%
ارزش کل بازار
$ 1,800,842,994
حجم معاملات 24 ساعته
$ 91,139,843
عرضه در گردش
65,454,186 AR
عرضه کل
65,454,186 AR


نوسانات و اطلاعات قیمت آرویو

هر واحد آرویو در این لحظه با قیمت 27.33 $، معادل 1,818,921 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال آرویو، معادل $ 1,800,842,994 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 91,139,843 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 11.21% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت آرویو یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره آرویو

شرکت ارز دیجیتال Arweave قصد دارد پایداری اطلاعات را تضمین کند. Arweave (آر ویو) خود را به عنوان نوع جدیدی از ذخیره‌سازی توصیف می‌کند که از داده‌ها به صورت پایدار و همیشگی پشتیبانی می‌کند و به کاربران و توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد داده‌ها را برای همیشه ذخیره کنند.
Arweave به عنوان یک حافظه دایمی که هیچ وقت پاک نمی‌شود، سعی دارد به کاربران اجازه دهد اطلاعات، برنامه‌ها و تاریخچه ارزشمند را برای مدت نامحدود به خاطر بسپارند. Arweave با حفظ تاریخ از بازنویسی دیگران جلوگیری می‌کند.
ارز دیجیتال آر ویو (Arweave ) بر اساس چهار فناوری اصلی ساخته شده است که با هم کار می‌کنند تا ذخیره‌سازی دائمی، کم‌هزینه، با کارایی بالا و یک بلاکچین جدید را ایجاد کنند. آن چهار فناوری عبارتند از:
Blockweave
Proof of Access
Wildfire
Blockshadows
در حالی که این فناوری‌ها به هم آمیخته شده‌اند، اما هر یک از آنها نقشی محوری در ایجاد نوع جدیدی از شبکه دارند که هم برای معاملات سریع و هم برای ذخیره‌سازی دائمی کم‌هزینه، مناسب است. Arweave دو مفهوم جدید را معرفی می‌کند که به نود‌ها امکان می‌دهد توابع کلیدی شبکه را بدون داشتن کل زنجیره انجام دهند. اولین مورد از این مفاهیم، لیست هش بلوک است؛ لیستی از هش‌های تمام بلوک‌های قبلی. لیست هش بلوک این اجازه را می‌دهد که بلوک‌های قدیمی تأیید شوند و بلوک‌های جدید بالقوه به طور مؤثر ارزیابی گردند. دومین مفهوم، لیست کیف پول است؛لیستی از تمام کیف پول‌های فعال در سیستم. این ویژگی این اجازه را می‌دهد که معاملات بدون داشتن بلوکی که آخرین معامله در آن استفاده شده است، تأیید شوند. با استفاده از این لیست‌های blockhash و لیست کیف پول‌های همگام‌سازی‌شده توسط شبکه و دریافت این اطلاعات توسط ماینرها، نودها می‌توانند به شبکه بپیوندند و تقریباً بلافاصله در استخراج شرکت کنند.
توکن AR توکن اختصاصی پلتفرم ارز دیجیتال Arweave است.
قیمت Arweave در زمان اولین عرضه آن در می 2020 در حدود 0.485 دلار بود که بلافاصله پس از عرضه کوین AR قیمت توکن AR با افزایش مواجه شد. در سپتامبر 2020 قیمت Arweave به بیش از 7.8 دلار رسید که نشان‌دهنده افزایش مناسب قیمت Arweave است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments