قیمت لحظه ای امپ + نمودار قیمت AMP 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Amp
AMP
رتبه: 194
$ 0.00786
510 تومان
2.89%
ارزش کل بازار
$ 441,177,342
حجم معاملات 24 ساعته
$ 16,465,218
عرضه در گردش
56,127,938,240 AMP
عرضه کل
99,451,527,302 AMP


نوسانات و اطلاعات قیمت امپ

هر واحد امپ در این لحظه با قیمت 0.007857 $، معادل 510 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال امپ، معادل $ 441,177,342 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 16,465,218 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 2.89% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت امپ یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره امپ

ارز دیجیتال امپ (Amp) یک توکن وثیقه غیرمتمرکز است که به عنوان یک توکن ERC20 روی بلاکچین اتریوم ساخته شده و انتقال آنی و کارآمد ارزهای دیجیتال را برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند. این توکن به طور خاص، امنیت و برگشت‌ناپذیری را اولویت خود قرار داده است.
پروسه تأیید تراکنش‌های رمزارزی ممکن است چند ثانیه، چند ساعت یا حتی چند روز طول بکشد. در این حالت، شما می‌توانید با وثیقه‌گذاری توکن امپ (AMP) ارزش آن تراکنش تأییدنشده را تضمین کنید. هنگامی که اجماع برای آن تراکنش خاص حاصل شد، توکن‌های امپ استفاده‌شده به عنوان وثیقه آزاد می‌شوند و می‌توان از آنها برای تضمین یک تراکنش دیگر استفاده کرد. در مقابل، اگر اجماع برای یک تراکنش خاص حاصل نشود، می‌توان توکن‌های امپ وثیقه را برای جبران خسارت لیکوئید کرد. ارز دیجیتال امپ را ذمی‌توان برای تسهیل تراکنش‌های آنی و برگشت‌ناپذیر هر نوع دارایی استفاده کرد.
به منظور سازماندهی فرآیند وثیقه‌گذاری در زنجیره، امپ از مفهوم پارتیشن‌های وثیقه (Collateral partitions) استفاده می‌کند. به این صورت که برای هر نهاد، فرآیند، برنامه یا معامله‌ای که توکن AMP به عنوان وثیقه استفاده شده، امپ پارتیشنی را تعیین می‌کند که با هر تعداد آدرس اپراتور قابل‌ دسترسی یا مدیریت است.
در ابتدای فروش توکن امپ در سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی، قیمت توکن AMP در محدوده ۰٫۰۱ دلار بود. این ارز دیجیتال در ماه‌های اولیه چندان مورد استقبال قرار نگرفت و قیمت ارز دیجیتال Amp تا ۰٫۰۰۳ دلار کاهش یافت. به دنبال آن، قیمت توکن امپ یک روند تقریباً خنثی به خود گرفت و تغییرات چندان محسوسی در آن مشاهده نشد.
تا اینکه در فوریه سال 2021 میلادی و همزمان با رالی صعودی بازار ارزهای دیجیتال، توکن امپ نیز وارد یک بازار گاوی شد و پس از پشت سر گذاشتن دو ماه پرنوسان، قیمت امپ در نهایت در ۱۸ آوریل، بالاترین رقم تاریخی خود را در ۰٫۰۶۴ دلار به ثبت رساند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments