پرسش های رمز ارزی خود را کجا مطرح کنیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مقدمه

ارزهای دیجیتال از تکنولوژی‌های جدیدی استفاده می‌کنند که هنوز دانش و اطلاعات کافی در مورد آنها در فضای اینترنت به خصوص به زبان فارسی وجود ندارد. به دلیل همین کم بودن اطلاعات و آگاهی در این زمینه، سوالات بسیاری برای کاربران این حوزه ایجاد می‌شود و مرجعی برای پاسخ‌گویی به این اشکالات وجود ندارد. سایت بیت پرس پایگاه دانشی را ایجاد کرده است که کاربران حوزه ارزهای دیجیتال می‌توانند سوالات خود را در آن وارد کنند و پاسخ بگیرند. اگر می‌خواهید بدانید پرسش های رمزارزی خود را کجا مطرح کنید، ما به شما سایت بیت پرس را پیشنهاد می‌کنیم.

سختی‌های دنیای ارزهای دیجیتال

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

حوزه ارزهای دیجیتال توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. اما مشکلی که وجود دارد این است که این حوزه یک بازار جدید از یک تکنولوژی بسیار جدید است. از آنجا که مفهوم و پایه اصلی بازار ارزهای دیجیتال بر اساس مفهوم غیر متمرکز بودن است، درک این مفهوم برای ما انسان‌هایی که همیشه در جهان با قدرت متمرکز زندگی کرده‌ایم سخت و دشوار است. همین تفاوت زیاد در مفاهیم، پایه سوالات و اشکالات بیشتری نسبت به سایر علوم شده و کار کردن با این تکنولوژی را سخت‌تر و پیچیده‌تر کرده است.

بیت پرس چگونه کار می‌کند؟

سایت بیت پرس در واقع یک شبکه همتا به همتا را با هدف پرسش و پاسخ برای کاربران حوزه ارزهای دیجیتال فراهم کرده است. در واقع بستری فراهم شده که در آن کاربران ارزهای دیجیتال می‌توانند همدیگر را یاری کنند و به ارتقای دانش رمزارزی و حل مشکلات یکدیگر کمک کنند. آدرس سایت بیت پرس:

Bitpors.com

وقتی کاربری در یک زمینه در حوزه ارزهای دیجیتال، از خرید و فروش گرفته تا استخراج و … به مشکلی برخورد می‌کند، سوال خود را در سایت بیت پرس مطرح می‌کند و سایر کاربران می‌توانند پاسخ این پرسش را بدهند.

پس از ثبت نام در سایت بیت پرس می‌توانید سوال خود را بپرسید و کاربران سایت می‌توانند به سوال شما پاسخ دهند. کاربران دیگر می‌توانند پاسخ داده‌شده را امتیازدهی کنند. اگر کاربری پاسخ مورد نظر را بپسندد، با لایک کردن پاسخ می‌تواند اعتبار پاسخ را بیشتر کند.

سایت بیت پرس بستری برای اشتراک‌گذاری دانش و حل مشکلات رمزارزی کاربران ایرانی فراهم می‌کند.

در تصویر زیر صفحه اول سایت بیت پرس را مشاهده می‌کنید.

Where do ask cryptographic questions

امکانات سایت بیت پرس

همانطور که گفتیم ایجاد بستری برای پرسش و پاسخ در حوزه رمزارز‌ها و اتصال کاربران این حوزه به همدیگر رسالت اصلی سایت بیت پرس است اما این سایت امکانات بیشتری نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این سایت هر کاربر یک پروفایل مخصوص برای خود دارد که کاربران دیگر می‌توانند او را دنبال کنند. در پروفایل فرد می‌توانید سوالات پرسیده‌شده و سوالات پاسخ‌داده کاربر را مشاهده کنید.Where do ask cryptographic questions

همچنین در این سایت کاربران می‌توانند در گروه‌های مختلف عضو شوند و با همدیگر به تبادل اطلاعات و بحث و تبادل نظر بپردازند. هر گروه می‌تواند موضوعی خاص داشته باشد که افراد علاقه‌مند به آن موضوع بتوانند گرد هم جمع شوند. به طور مثال افراد علاقه‌مند به حوزه ترید ارز‌های دیجیتال می‌توانند با افردی که می‌خواهند در حوزه تکنولوژی ارز‌های دیجیتال اطلاعات کسب کنند در گروه‌های متفاوت در مورد همان موضوع خاص مورد علاقه خود عضو شوند. این ویژگی می‌تواند به کاربران کمک کند که بتوانند در این دنیای اطلاعات، سریع‌تر به داده‌ها و اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنند.

مزیت بیت پرس

هر کاربری که در حوزه آی تی (IT) فعال باشد، هر روز به اشکالات بسیار زیادی برمی‌خورد و چون این اشکلات معمولا خاص است و تنوع بسیار زیادی دارند، پیدا کردن جواب این اشکالات در کتاب‌ها و مقالات آموزشی بسیار سخت است و حتی در بعضی موارد غیرممکن است؛ زیرا در هیچ منبع آموزشی پاسخ اشکالات خاص که فقط در موارد خاصی رخ می‌دهد وجود ندارد. در کتاب‌ها و مقالات آموزشی شما می‌توانید اطلاعات عمومی ‌یا پاسخ اشکالات عمومی را پیدا کنید. بنابراین سایت‌هایی از این دست که کاربران بتوانند سوالات و اشکالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند، در حوزه آی تی بسیار زیاد است.

کار در حوزه رمزارز‌ها نیز از همین جنس است و حتی این مشکل در این حوزه بیشتر به چشم می‌خورد؛ زیرا کتاب‌ها و مقالات آموزشی در این حوزه کم هستند. کاربران نیز دانش کافی در این حوزه ندارند و هر روز شاهد این هستیم که آنها برای انتقال رمزارز خود در شبکه‌های بلاکچینی مختلف، پرداخت کارمزد شبکه، گم کردن رمز کیف پول، مشکلات احراز هویت در صرافی‌ها و بسیاری از تراکنش‌های این حوزه با مشکل مواجه می‌شوند. با این وجود، آنها مرجعی برای مطرح کردن مشکل خود و گرفتن پاسخ ندارند؛ به خصوص این مشکلات برای کاربران ایرانی دوچندان است. به همین منظور سایت بیت پرس می‌تواند در این زمینه بسیار کمک‌کننده و راه‌گشای حل مشکلات بسیاری باشد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

بیت پرس وب سایت خیلی خوبیه، ممنونم.