کیف پول انجین کوین + لیست بهترین کیف پول های Enjin

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

انجین کوین (Enjin Coin) یکی از رمزارزهایی است که در ماه‌های گذشته رشد بسیار خوبی داشته است و احتمالاً آینده خوبی نیز خواهد داشت. این ارز دیجیتال در حوزه بازی و سرگرمی بسیار محبوب است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم بهترین کیف پول های انجین کوین را به شما معرفی کنیم. اگر می‌خواهید آشنایی مختصری با انجین کوین داشته باشید و با لیست کیف پول های Enjin آشنا شوید، حتماً این مقاله را مطالعه کنید.

انجین کوین (Enjin Coin) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

انجین کوین پلتفرمی برای دارایی‌ها و بازی و سرگرمی ارائه داده است. توکن اصلی این پلتفرم توکن ENJ است. انجین کوین یک توکن ERC20 است و روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود. انجین کوین را می‌توانید روی کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری ذخیره کنید.

انجین کوین در صرافی‌های زیر برای خرید در دسترس است:

  • بایننس (Binance)
  • بیترکس (Bittrex)
  • کوینبیس (Coinbase)
  • کوینکس (Coinex)

کیف پول انجین

در صفحه قیمت انجین کوین، می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت ENJ و اطلاعات دیگر مربوط به آن را مشاهده کنید.

کیف پول های محبوب انجین کوین

کیف پول های زیادی از انجین کوین پشتیبانی می‌کنند اما همه از امنیت، راحتی و کاربری آسان برخوردار نیستند. در ادامه مقاله، لیست بهترین کیف پول‌ های انجین کوین (Enjin Coin) را که به دست معامله‌گران و سرمایه‌گذاران استفاده می‌شود، معرفی می‌کنیم. شما بر اساس درجه امنیت، قیمت و مدت‌زمانی که قصد نگهداری انجین کوین را دارید، می‌توانید یکی از این کیف پول‌ها را انتخاب کنید.

کیف پول سخت افزاری لجر یا ترزور

یکی از بهترین کیف پول های Enjin کیف پول‌های سخت افزاری مثل لجر یا ترزور است. کیف پول های سخت افزاری از تکنیک‌های پیشرفته‌ای برای نگهداری امن دارایی کاربران استفاده می‌کنند و از حملات پیشرفته شبکه‌ای یا حملات فیشینگ در امان هستند. علاوه بر این، کیف پول‌ های سخت افزاری امکان برگرداندن دارایی افراد در صورت دزدیده شدن یا آسیب دیدن کیف پول را فراهم کرده‌اند.

مدل‌های ابتدایی کیف پول لجر و ترزور حدوداً 50 تا 60 دلار آمریکا قیمت دارند. لجر نانو اس و ترزور وان با توجه به قیمت، بهترین کارآیی را دارند. هر دوی این کیف پول‌ها قادر به ذخیره انجین کوین هستند.

کیف پول تراست والت (trust wallet)

تراست والت یک کیف پول موبایلی است که توسط صرافی بایننس پشتیبانی می‌شود. بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برای ذخیره انجین کوین از این کیف پول استفاده می‌کنند. تراست والت هم نسخه اندروید دارد و هم نسخه IOS. به آسانی می‌توانید انجین کوین یا هر کوین ERC20 را به تراست والت انتقال دهید. تیم تراست والت دائماً در حال اضافه‌کردن ارزهای جدید به این کیف پول هستند.

برای دانلود تراست والت روی این لینک کلیک کنید.

کیف پول اتمیک والت (Atomic wallet)

اتمیک والت یک کیف پول است که هم نسخه موبایلی و هم نسخه دسکتاپ دارد. اتومیک والت از بیش از 300 ارز دیجیتال و همچنین از توکن ENJ پشتیبانی می‌کند. اتمیک والت همچنین یک صرافی داخلی دارد که کاربران می‌توانند از طریق آن تمام ارزهای پشتیبانی‌شده از جمله Enjin Coin را مبادله کنند.

استفاده از کیف پول‌ هایی که هم نسخه موبایل دارند و هم نسخه دسکتاپ، بسیار راحت است اما می‌توانند امنیت کمتری داشته باشند. برخی معتقدند اگر کیف پول دسکتاپ روی دستگاهی امن که دسترسی کمی به اینترنت دارد نصب و استفاده شود، امنیت بیشتری دارد. اما برخی دیگر هم معتقدند که به دلیل عدم شیوع بدافزارها در سیستم عامل‌های تلفن همراه، کیف پول های موبایلی ایمن‌تر هستند. شما می‌توانید ارز دیجیتال انجین کوین را مستقیماً به کیف پول اتمیک خود بفرستید.

برای مشاهده صفحه رسمی و دانلود کیف پول اتمیک والت می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

کیف پول مای اتر والت (MyEtherWallet)

یکی از محبوب‌ترین و بهترین کیف پول های انجین کوین MyEtherWallet است. این کیف پول از تمام توکن های ERC20 از جمله انجین کوین پشتیبانی می‌کند.

کیف پول MyEtherWallet یک کیف پول تحت وب است. در نتیجه کاربر می‌تواند از هر مکانی به کیف پول خود متصل شود. البته هنگام استفاده از این کیف پول یا هر کیف پول تحت وب، کاربر باید مواظب حملات فیشینگ و کپی‌های جعلی از وب‌سایت باشد. برای اینکه دچار مشکل نشوید، حتماً به صفحه رسمی MyEtherWallet مراجعه کنید.

کیف پول Enjin Wallet

ارز دیجیتال انجین کوین یک کیف پول اختصاصی به نام انجین والت (Enjin Wallet) ساخته است. این کیف پول یک کیف پول موبایلی است که هم نسخه اندروید دارد و هم نسخه IOS. در کیف پول Enjin Wallet علاوه بر ENJ می‌توانید بیت کوین، اتریوم، پولکادات، لایت کوین، بایننس کوین، دوج کوین، توکن‌های ERC-20 و NFT های ERC-721 و ERC-1155 را نگهداری نمایید.

کیف پول انجین والت (Enjin Wallet) امنیت بالایی دارد و کلید خصوصی کاربر را در سرور‌های خود نگهداری نمی‌کند بلکه کلید خصوصی کاربر کاملاً در اختیار خود اوست.

برای دانلود کیف پول انجین والت به صفحه رسمی Enjin Wallet مراجعه کنید.

کیف پول انجین

کیف پول های آنلاین

اگر شما یک معامله‌گر فعال هستید و می‌خواهید دسترسی سریع به دارایی خود داشته باشید، می‌توانید انجین کوین خود را در کیف پول صرافی‌هایی نگه دارید که از ENJ پشتیبانی می‌کنند. با این کار شما به راحتی قادر به خرید و فروش انجین کوین خود هستید اما امنیت این کیف پول‌ها کم است و برای نگهداری طولانی‌مدت دارایی، به شما توصیه نمی‌کنیم که از این کیف پول‌ها استفاده کنید.

صرافی‌هایی مانند بایننس، کوکوین و هوبی سابقه خوبی در امنیت دارند و حتی در صورت وقوع حمله نیز از دارایی مشتریان خود حمایت می‌کنند. در گذشته شاهد این بوده‌ایم که این دو صرافی دارایی کاربران خود را پس از حمله به آنها برگردانده‌اند، اما باز هم برای اطمینان بیشتر، بهتر است از کیف پول‌های قبلی که به شما معرفی کردیم استفاده کنید.

صرافی‌هایی مثل بایننس و کوکوین خدمات استیکینگ (Stacking) را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهند. به همین دلیل باید فضای امنی برای مشتریان فراهم آورند تا آنها اعتماد کنند و دارایی خود را در این صرافی‌ها استیک نمایند.

سخن پایانی

انجین کوین یک کوین است که روی شبکه اتریوم تعریف شده و در حوزه بازی و سرگرمی کاربرد زیادی دارد. در ماه‌های گذشته این رمزارز رشد بسیار خوبی داشته و به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این مقاله ابتدا به صورت مختصر درباره انجین کوین توضیح دادیم و سپس کیف پول های انجین کوین را معرفی کردیم.

از بین کیف پول های موجود برای انجین کوین، کیف پول های سخت افزاری مثل ترزور و لجر را پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا امنیت بالاتری دارند. اما کیف پول های نرم افزاری مثل تراست والت، اتمیک والت و مای اتر والت نیز از انجین کوین پشتیبانی می‌کنند. همچنین می‌توانید Enjin Coin خود را در کیف پول صرافی‌ها نیز نگهداری کنید که البته ما این روش را توصیه نمی‌کنیم؛ چون خطر دزدی و هک در کیف پول صرافی‌ها زیاد است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments