مصاحبه مدیر عامل کوینکس در آستانه چهارمین سال تاسیس

فهرست مطالب

زمان مطالعه: 7 دقیقه

هایپو یانگ مدیر عامل صرافی کوینکس به مناسبت چهارمین سال تاسیس این صرافی طی مصاحبه‌ای به برخی از سوالات رایج کاربران در مورد چشم انداز و برنامه‌های آینده این صرافی پاسخ داد. سوالات در ادامه آورده شده است:

هشدار : صرافی کوینکس در تاریخ 21 شهریور 1402 هک شده است.

۱. امسال چهارمین سالگرد تاسیس کوینکس است. آیا نکته یا ویژگی جدیدی وجود دارد که بخواهید معرفی کنید؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

در سال ۲۰۲۱، کوینکس محصولات و عملکردهای جدید و مهمی مانند امکان تنظیم حد سود و ضرر در بازار معاملات آتی، امکان تحلیل سود و زیان و غیره را اضافه کرده است. اضافه شدن این امکانات تجربه ترید کاربران را بهبود بخشیده است. در جهت ارائه مزایای بیشتر به کاربران، CoinEx Airdrop Station نیز راه‌اندازی شده است. این صرافی اکنون از 16 زبان پشتیبانی می‌کند. در سال ۲۰۲۱ زبان‌هایی مانند فارسی، عربی، فرانسوی و پرتغالی را پوشش داد که این موضوع به کوینکس کمک می‌کند تا به کاربران در سراسر جهان خدمات بهتری ارائه دهد.

ما به بهبود محصولات و ویژگی‌های خود ادامه می‌دهیم، خدمات درجه یک بیشتری را برای ترید کریپتو ارائه می‌کنیم، و تجربیات معاملاتی بهتری را برای سرمایه‌گذاران کریپتو فراهم خواهیم کرد.

۲. از نظر حجم معاملات روزانه، رتبه کوینکس در بین تمام صرافی‌های CEX در جهان چگونه است؟

حجم معاملات ۲۴ ساعته کوینکس در وب سایت رسمی ما برای همه در دسترس است. ما معتبرترین و قابل اعتمادترین ارقام را ارائه کرده‌ایم، و آمار گزارش‌شده از کوینکس در جاهای دیگر ممکن است به دلیل عواملی مانند امنیت داده‌ها دقیق و عینی نباشد. علاوه بر این، با توجه به اینکه برخی از صرافی‌ها برای بهبود رتبه خود حجم معاملات بالایی را جعل کرده‌اند، که به شدت با واقعیت متفاوت است، هیچ یک از رتبه بندی‌های صرافی‌های خارج از کشور کاملاً دقیق نیستند.

اینجا در کوینکس، رتبه‌بندی هرگز در اولویت نیست، و همچنین هیچ‌گاه حجم معاملات را جعل نکرده‌ایم تا رتبه خود را بهبود ببخشیم. برای ما، مهم‌ترین دغدغه محصول ما است. چشم انداز ما محصولات قوی، خدمات مشتریان راضی کننده، و شهرت خوب در میان کاربران هستند و معتقدیم که این بهترین راه برای رونق یک صرافی بین المللی در دراز مدت است.

۳. با توجه به تعداد بالای کاربران ایرانی در کوینکس، آیا کوینکس به شخص، گروه یا نهادی در ایران مربوط است؟

ما از شناخت کوینکس در بین کاربران ایرانی سپاسگزاریم. از نظر ما، محصولات و خدمات خوب دلیل اصلی محبوبیت کوینکس هستند. این امر شهرت زیادی برای ما به ارمغان آورده است و کاربران را تشویق می‌کند تا محصولات کوینکس را بر اساس شایستگی‌های خود انتخاب کنند.

کوینکس همیشه کاربران را در اولویت قرار می‌دهد، از نظر طراحی محصول و خدمات، پیشرو در حوزه ی کریپتو است. این صرافی طیف گسترده‌ای از خدمات دارایی‌های کریپتو را ارائه می دهد، از جمله معاملات اسپات، فیوچرز، معاملات مارجین، خدمات مالی، AMM و استخراج مبتنی بر ترید. علاوه بر این، کوینکس معیارهای سختگیرانه‌ای را برای اطمینان از کیفیت توکن‌های لیست شده در آن و ارائه دارایی های دیجیتال برجسته و نوآورانه به کاربران اتخاذ کرده است.

کوینکس مستقیماً با هیچ شخص، گروه یا نهاد اصلی در ایران مرتبط نیست. این صرافی به‌عنوان یک پلتفرم ترید بین‌المللی کریپتو، خدمات بهتری را در زمینه کریپتو و مشتقات به کاربران بیشتری در سراسر جهان به عنوان یک شخص ثالث بی‌طرف ارائه می‌دهد.

۴. چرا کوینکس هویت کاربران ایرانی (KYC) را تایید می کند اما هیچ صرافی بین المللی دیگری نمی تواند این کار را انجام دهد؟

ما معتقدیم که فناوری بلاک چین و کریپتو ذاتا جهانی، شفاف و برای همه قابل دسترسی است. کوینکس به عنوان یک معتقد قوی به کریپتو و فناوری بلاک چین، به این اصل متعهد باقی مانده است و در عین حال خدماتی را برای کاربران بیشتری که نیاز به معاملات کریپتو دارند ارائه می‌دهد. ما همچنین تلاش‌های زیادی برای بهبود محصولات و فناوری خود انجام داده‌ایم تا سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال بیشتری بتوانند از محصولات و خدمات کوینکس بهره ببرند.

۵. نظر شما در مورد مسدود شدن کوینکس برای کاربران ایرانی اینترنت چیست؟

ما متقاعد شده‌ایم که خدمات دارایی‌های کریپتو باید در دسترس همه سرمایه‌گذارانی باشد که به آن‌ها نیاز دارند. البته باید قوانین و مقررات محلی را نیز رعایت کرد، به همین دلیل است که کوینکس در طول رشد خود همواره بر لزوم رعایت آن تاکید کرده است. این صرافی در حالی که توسعه کسب و کار، برنامه های بازار و تقاضای کاربران را در نظر می گیرد، سعی می کند کانالی برای ارتباط مثبت با دولت ایران ایجاد کند. هدف ما این است که مزایایی را برای کاربران به ارمغان بیاوریم که مستحق آن هستند، یعنی خدمات ترید امن، پایدار، حرفه ای و سازگار.

۶. آیا این موضوع (مسدود شدن در ایران) بر حجم معاملات در کوینکس تاثیر داشته است؟

در مرحله فعلی، حجم معاملات کوینکس تحت تاثیر قرار نگرفته است. برعکس، حجم معاملات ۲۴ ساعته صرافی در حال افزایش است که از طریق آمارهای موجود در وب سایت رسمی ما مشهود است.

۷. آیا ممکن است روزی کوینکس اعلام کند که هیچ کاربر ایرانی دیگر اجازه استفاده از خدمات کوینکس را ندارد؟ اگر چنین است، آیا کوینکس به کاربران ایرانی اجازه می دهد وجوه خود را برداشت کنند؟

کریپتو یک بازار بزرگ است و روند رشد کریپتو غیرقابل انکار است. ظاهراً کریپتو به یک بازار سرمایه گذاری کلیدی تبدیل شده و محصولات و خدمات مربوطه نیز تخصصی تر شده اند. در همین حال، فناوری بلاک چین نیز روند صعودی دارد. همانطور که صنعت ارزهای کریپتو بالغ می شود، زیرساخت های اساسی به طور فزاینده ای بهبود یافته اند.

به این ترتیب، اکثر دولت‌های ملی و منطقه‌ای هیچ ممنوعیت قاطعانه‌ای بر خدمات دارایی‌های رمزنگاری و سرمایه‌گذاری اعمال نکرده‌اند. در عوض، آنها بر توسعه اقدامات نظارتی تأکید می‌کنند که صنعت را سازگارتر و شفاف‌تر می‌کند تا از کاربران بهتر محافظت شود. کوینکس همچنین مقررات را پذیرفته و یک محیط سرمایه گذاری امن و پایدار برای کاربران ارائه می دهد.

بنابراین، بعید است که کوینکس ارائه خدمات ترید ارزهای دیجیتال به کاربران ایرانی را متوقف کند. در کوینکس، دارایی های کاربران ایرانی مانند سایر کاربران کوینکس به مطمئن ترین روش محافظت می شود. در این زمینه، کوینکس کاملاً به تعهد خود احترام می گذارد و هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

۸. آیا صرافی ارز دیجیتال ایرانی وجود دارد که بتواند رقیبی برای کوینکس باشد؟

ارزش کل بازار کریپتو بیش از 2 تریلیون دلار است که آن را به یک بازار بزرگ تبدیل می کند. به علاوه، مبادلات زیادی نیز وجود دارد. از نظر ما، میدان هیچگاه رقبای احتمالی کم ندارد. در یک صنعت با رشد سریع، اگر برای مدت طولانی در جایی که هستید باقی بمانید، هر تازه واردی می تواند از شما به عنوان رهبر بعدی صنعت پیشی بگیرد. بنابراین ما همیشه در حالت آماده باش خواهیم بود. هدف ما ایجاد برجسته ترین پلتفرم معاملاتی دارایی های رمزنگاری شده در جهان و ارائه بهترین و رضایت بخش ترین محصولات و خدمات برای کاربران بیشتر است.

۹. بسیاری از کاربران شکایت دارند که کوینکس با مرورگرهای تلفن همراه سازگار نیست. آیا برنامه ای برای رفع این مشکل دارید؟

با توجه کامل به بازخورد کاربران، ما در حال اجرای طرحی برای بهبود محیط کاربری کوینکس در مرورگرهای تلفن همراه هستیم. با این حال، با توجه به امنیت و تجارب کاربری مرورگرهای تلفن همراه، توسعه و آزمایش مربوطه مدت زمان مشخصی طول می کشد زیرا ما باید دارایی ها را کاملاً ایمن نگه داریم و محصول نهایی را ارائه دهیم. ما به کاربران تلفن همراه پیشنهاد می کنیم ارزهای دیجیتال را در برنامه موبایل کوینکس معامله کنند، که امن ترین خدمات تجاری و بهترین تجربه کاربری را ارائه می دهد.

۱۰. قبلاً از تأسیس شعبه رسمی در ایران صحبت می کردید. آیا این طرح هنوز معتبر است؟ اگر بله، چه زمانی؟

به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال که به کاربران جهانی خدمات ارائه می کند، کوینکس همیشه جهانی شدن را به عنوان استراتژی اصلی خود در نظر گرفته است. با توجه به گسترش مقیاس ما، ایجاد شعب رسمی در بازارهای خارج از کشور در واقع بخشی از برنامه ما است. تصمیمات مربوطه مطابق با تقاضای کاربر و برنامه های تجاری آتی اتخاذ خواهد شد. به مرور زمان ساخت شعبه رسمی در ایران را در نظر خواهیم گرفت. در حال حاضر، ما همچنان در حال بررسی این احتمال هستیم. از این گذشته، ایجاد یک شعبه یک کار بزرگ است که آماده شدن آن به زمان نیاز دارد. بنابراین، جدول زمانی خاص به پیشرفت کلی در جبهه های مختلف بستگی دارد.

 

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

کوینکس مستقیماً با هیچ شخص، گروه یا نهاد اصلی در ایران مرتبط نیست. این صرافی به‌عنوان یک پلتفرم ترید بین‌المللی کریپتو، خدمات بهتری را در زمینه کریپتو و مشتقات به کاربران بیشتری در سراسر جهان به عنوان یک شخص ثالث بی‌طرف ارائه می‌دهد. جالبه

آخرین ویرایش 9 ماه پیش توسط علی

سلام چند وزش هستش معاملات برای من مسدود شده واریز و برداشت نمیشه انجام داد کسی در جریان چه خبر شده

دزدن دزدد

سلام babydoge لیست کنن فکنم برای هدیه به طرفداران babydoge کمک بسیاری میشه

باسلام خسته نباشید مدیران محترم خیلی عالی
خیلی خوب هستن ممنون