همه‌‌گیری ویروس کرونا نقطه اوجی برای بیت کوین خواهد بود!

تاثیر شیوع ویروس کرونا بر اقبال عمومی برای بیت کوین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیوع جهانی ویروس کرونا نقش به‌سزایی در سقوط دراماتیک بازار سهام در 2020 ایفا کرد. در حال حاضر برای نجات اقتصاد جهانی 7 تریلیون دلار پول نیاز است و این مبلغ به سرعت افزایش پیدا خواهد کرد. Tim Draper یکی از تحلیلگران بازار گاوی بیت کوین معتقد است که همه این عوامل در کنار هم، نقطه اوجی را برای شکوفایی نوآوری‌هایی مثل بیت کوین و قراردادهای هوشمند پدید خواهد آورد.

در مصاحبه‌ای که 6 آپریل انجام شد، این سرمایه‌گذار ارشد جهانی گفت که حکومت‌ها به عنوان راهی برای نجات، شروع به چاپ بی‌نهایت پول خواهند کرد و سال‌ها طول می‌کشد تا این پول در اقتصاد جهانی جذب شود؛ و وی در این مورد مشکوک است.

“آن‌ها (حکومت‌ها) مقدار زیادی پول‌ را بعد از اینکه اقتصاد سقوط کرد چاپ خواهند کرد، تا دوباره رونقی به اقتصاد ببخشند. درنتیجه مقدار زیادی پول روانه بازار می‌شود و ارزش آن کمتر و کمتر خواهد شد.”

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

وی باور دارد که مردم به بیت کوین روی خواهند آورد؛ چراکه یک منبع ثابت است و برخلاف پول فیات که میلیون‌ها از آن توسط بانک‌های مرکزی چاپ می‌شود، مقدار آن پایدار و معین است.

“این یک زمان هیجان‌انگیز خواهد بود که مردم از خود می‌پرسند چرا از بیت کوین استفاده نکنم؟ من می‌دانم که فقط 21 میلیون از آن موجود است و نیاز نیست نگران باشیم که یک دولت با چاپ مقدار زیادی از آن، ارزشش را کم خواهد کرد. ما به جای این می‌توانیم از یک ارز واحد که همه بر روی آن با هم توافق داریم و بخشی از اقتصاد، بدون اصطکاک، باز، شفاف و جهانی است استفاده کنیم.”

ویروس کرونا پایان روند جهانی‌سازی نیست!

هنوز بحث‌هایی که بر سر این‌که آیا ویروس کرونا موجب پایان بخشیدن به موج جهانی‌سازی در 25 سال اخیر خواهد بود یا خیر وجود دارد؛ اما Draper باور دارد که نوآوری‌های اقتصاد دیجیتال مثل بیت کوین، قراردادهای هوشمند و هوش مصنوعی، دولت‌ها را وادار می‌سازند که در سطح مجازی باهم به رقابت بپردازند تا خدمات بهتری را با هزینه کمتر جهت جذب استعدادها، ارائه کنند.

این موضوع در نهایت به مردم انگیزه خواهد داد تا از گزینه‌های بیشتری که به آن‌ها در داشتن آزادانه یک جامعه جهانی زیبا و دوست داشتنی کمک می‌کنند، استفاده کنند. او اضافه کرد:

“فرقی ندارد که شما اهل آمریکا، چین، روسیه، اروپا یا هر جای دیگری باشید؛ ما یک جهان باز و یکپارچه هستیم و مرزهای جغرافیایی به مرور ارزش و اعتبار خود را ازدست خواهند داد.”

منبع خبر: https://cointelegraph.com

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments