تحلیل تکنیکال هفتگی اتریوم ۲ فروردین ۱۳۹۹

زمان مطالعه: 2 دقیقه

الگوی بلندمدت ادامه دهنده مثلث متقارن افزایشی در اتریوم

با تحلیل الگوی بلند‌مدت ادامه دهندۀ مثلث متقارن افزایشی در بیت کوین و استفاده از آن به عنوان اندیکاتور PA و تشکیل خط روندهای مشابه، به این تحلیل دربارۀ اتریوم دست پیدا کرده‌ایم.

جالب است بدانید که ما هیچگاه در یک فاز افزایشی یا کاهشی نبوده و نیستیم. بلکه در حال محکم کردن جای پای خود در یک الگوی بلند مدت صعودی هستیم. به نظر می‌رسد که این الگو دارد خودش را برای تاثیرات ناشی از هاوینگ آماده می‌کند که اگر چنین باشد، طبق تخمین‌های ما باید نهایتا تا دسامبر 2020 یا ژانویه 2021، مقاومت‌ها را درهم بشکند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

اگر الگویی که در حال حاضر در آن قرار داریم یک الگوی بلند مدت باشد، در این صورت این شکست مقاومتی حماسه‌ای به پا خواهد کرد!

ناگفته نماند که این تنها یک دیدگاه است و هیچ چیز قطعی وجود ندارد. حتی خطوط زمانی، الگوها و خطوط روند هم مخالف این تئوری هستند. به ویژه اگر هاوینگ بیت کوین که در ماه می در پیش است را در نظر بگیریم. پس انتظار نداشته باشید که این تاثیر فورا خود را نشان دهد. حداقل چند ماهی باید صبر کنید.

توجه: این تحلیل مربوط به یک تحلیل‌گر معروف در سایت تریدینگ ویوو است و سایت رمزارز مسئولیتی در قبال درستی یا نادرستی وقوع این تحلیل‌های هفتگی ندارد.

به نظر شما چه اتفاقی برای قیمت اتریوم خواهد افتاد؟

مشاهده مقاله تحلیل تکنیکال اترویم

لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments