آمار جالب از نوجوانان فعال در حوزه رمزارزها

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس یک نظرسنجی جدید انجام شده توسط موسسه انجین اینسایتس (Engine Insights) تنها 27 درصد از نوجوانان فکر می کنند که سیاست‌مداران کشورهایی چون ایالات متحده، اتحادیه اروپا و چین، بیشترین تأثیر را بر اقتصاد جهانی دارند. 20 درصد از آنها فکر می کنند که این مولتی میلیاردهای بین المللی هستند که بیشترین تأثیر را در اداره کشورها دارند و 19 درصد هم فکر می‌کنند که شرکت‌های بزرگ بیشترین تأثیر را دارند.

به گزارش سایت بی‌این‌کریپتو، آنان تاثیر افراد متوسط بر این موضوع را حدود 7 درصد و مشاغل کوچک را حدود 4 درصد می‌دانند. آمارها نشان می‌دهد که تنها 3 درصد از نوجوانان فکر می‌کنند که دست اندرکاران ارزهای دیجیتال و NFTها تأثیر اصلی را در کنترل اقتصاد جهان در دست دارند. شایان ذکر است که این نظرسنجی از نوجوانان 13 تا 17 ساله در اوایل ماه آوریل انجام شده است.

با این حال، نوجوانان ذهن‌های کاملاً بازی را برای پذیرش ارزهای دیجیتال دارند. این موضوع به این صورت است که اگر آنها پول لازم برای سرمایه‌گذاری داشتند، اولین انتخاب آنها سهام (39 درصد) است. در رتبه دوم نیز ارزهای دیجیتال (29 درصد) و املاک و مستغلات (22 درصد) قرار گرفته‌اند.

با وجود این شور و اشتیاق نسبت به سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها، بیش از نیمی از نوجوانان (51 درصد) اعتراف کردند شناختی که باید را در مورد ارزهای دیجیتال کسب نکرده و آن را به درستی درک نمی‌کنند.

خوب، حالا سوال این است که نوجوانان اطلاعات خود در مورد سرمایه‌گذاری را از کجا به دست می‌آورند؟ 51 درصد پاسخ دادند که ویدیوهای آنلاین اولین منبع برای آموزش آنها است. وب سایت‌های بزرگ (32 درصد) و شرکت‌های سرمایه‌گذاری (32 درصد) نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. 30 درصد از آنان نیز والدین را به عنوان منبعی برای کسب اطلاعات انتخاب کرده بودند. اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی با 26 درصد و معلمان با 21 درصد در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

برگزار کنندگان این نظرسنجی می‌گویند که موضوعاتی چون چگونگی گردش اقتصاد جهانی و اینکه چه کسانی روی آن تأثیرگذار هستند برای نوجوانان جالب است. به نظر می رسد که آنها به درک چشم اندازهای مالی علاقه‌مند هستند، اما واقعاً نمی دانند چگونه به آن دست یابند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments