یک نهنگ معروف ۲۸ میلیارد شیبا خرید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز گذشته، یک نهنگ معروف اتریوم که با نام مستعار گیملی (Gimli) شناخته می‌شود، ۲۸ میلیارد توکن شیبا (SHIB)، به ارزش ۱٫۲ میلیون دلار را خریداری کرد. گیملی سابقه چندین ماهه در جمع‌آوری این میم کوین محبوب دارد که در حال حاضر، سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان از لحاظ ارزش بازار است.

با این خرید، گیملی اکنون ۱،۲۸۱،۶۶۷،۶۷۱،۷۱۶٫۷۴ واحد SHIB به ارزش تقریبی ۵۴ میلیون دلار در اختیار دارد. جالب است بدانید که این رقم، بسیار بیشتر از موجود شیبا در صرافی بایننس، یعنی ۵۳۱،۱۰۷،۲۹۹،۸۵۵٫۷۳ واحد SHIB به ارزش ۲۲٫۳۶۷ میلیون دلار است.

نهنگ‌ها و ذخایر آن‌ها، یکی از نگرانی‌های اصلی سرمایه‌گذاران شیبا محسوب می‌شوند. در واقع، اگرچه شیبا یک ارز دیجیتال است، اما چندان غیرمتمرکز نیست. داده‌های موجود نشان می‌دهند که در حال حاضر، ۲۰ آدرس بزرگ SHIB به تنهایی ۷۰ درصد از عرضه کل این توکن را در اختیار دارند.

در این میان، گیملی به عنوان ۲۴۶مین آدرس بزرگ اتریوم رتبه‌بندی شده است. ۲۵ درصد از موجودی آدرس گیملی از SHIB تشکیل شده که حتی بیشتر از موجودی ETH او است. این نهنگ از ماه ژوئن خریدهای گسترده و منظمی از شیبا را انجام داده و به خاطر آن شهرت زیادی پیدا کرده است.

ظهور شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا یک توکن الهام گرفته شده از سگ نژاد شیبا اینو است که در میان اعضای جامعه خود به عنوان «قاتل دوج کوین» شناخته می‌شود. اگرچه دوج کوین در ابتدا به عنوان یک شوخی ایجاد شد، اما اکنون جایگاه خود را در میان ۲۰ ارز دیجیتال برتر جهان تثبیت کرده است. شیبا نیز در ماه‌های گذشته رشد چشمگیری را تجربه کرد و برای مدتی توانست به جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر جهان وارد شده و ارزش بازار آن حتی از دوج کوین هم پیشی بگیرد.

هر دو میم کوین دوج کوین و شیبا در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بسیار سوداگرانه هستند و روند قیمتی آنها به شدت تحت تأثیر احساسات کوتاه‌مدت بازار قرار می‌گیرد.

در ماه‌های گذشته، شیبا در چندین صرافی‌ رمزارزی بزرگ جهان لیست شده که جدیدترین آنها، کراکن (Kraken) است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

شیبا بزودی شروعی شیرین خواهد داشت ،،

شیبا دوباره شروعی شیرین خواهد داشت،،

بنظربنده شیبا آینده بسیار درخشانی دارد وهیچ تبلیغات شومی این ارز را زمین نخواهد زد

باشه