خبر مثبتی دیگر برای کاردانو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در تاریخ ۵ دسامبر، بلاکچین کاردانو به نقطه عطف مهمی دست یافت و تعداد کیف پول‌هایی که ارز دیجیتال ADA را استیک می‌کنند، از مرز ۱ میلیون عبور کرد.

کاردانو یکی از امیدوارکننده‌ترین پروژه‌ها در دنیای کریپتو بوده و از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۱۷ میلادی، طرفداران زیادی به دست آورده است.

پس از انتشار قابلیت قراردادهای هوشمند در بلاکچین کاردانو، میزان استیکینگ ADA در این شبکه افزایش یافته است. این قابلیت به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که برنامه‌های غیرمتمرکز خود را بر بستر کاردانو ایجاد کنند و در این میان، پروژه‌های جدید راه‌اندازی شده در این بلاکچین نیز به موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای دست یافته‌اند. همین موضوع باعث شده تعداد کاربرانی که ارز دیجیتال ADA را در این شبکه استیک می‌کنند، افزایش یابد.

wallets-staking-ada-1m
تعداد کیف پول‌های استیکینگ ADA در شبکه کاردانو.
داده‌های منتشرشده نشان می‌دهند که در حال حاضر کمی بیش از ۱ میلیون کیف پول ارز دیجیتال ADA را در ۳،۱۰۸ استخر استیکینگ، استیک کرده‌اند. علاوه بر این، در مجموع ۳۳،۰۸۵،۷۷۵،۴۹۳ واحد ADA استیک شده که ۷۲ درصد از کل عرضه در گردش این ارز دیجیتال را شامل می‌شود. به همین دلیل است که کاردانو همچنان یکی از بزرگترین بلاکچین‌های مبتنی بر اثبات سهام به شمار می‌رود.

اولین صرافی غیرمتمرکز در کاردانو

راه‌اندازی اولین صرافی غیرمتمرکز در بلاکچین کاردانو، یکی از دلایل اصلی افزایش فعالیت‌ها در این شبکه بوده است. در واقع، همچنان که کاربران به دلیل کارمزد گس بالای شبکه اتریوم به سایر بلاکچین‌ها مهاجرت می‌کنند، کاردانو شروع به جذب این پایگاه کاربری کرده است.

ساندی سواپ (SundaeSwap) قرار است اولین صرافی غیرمتمرکزی باشد که بر بستر شبکه کاردانو راه‌اندازی می‌شود. راه‌اندازی این صرافی غیرمتمرکز به معنای راه‌اندازی رسمی دیفای در بلاکچین کاردانو است.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

لعنت به کاردانو و لعنت به مبلغینش و لعنت به تمام کسانی ک خبر های کذب رو در موردش مینویسند و امثال من رو به دام این ارز بی ارزش میندازن

دوست عزیزم منم مثل شما اما تو اینستا میتونی اخبار دقیقشو با ADAدنبال کنی و مطمعن باش تا انتهای سال بعد زیر ده دلار نیست و خیلی خیلی زود بدلیل امکانات و خیلی مزایای دیگری که داره زود زود پیشرفت چشمگیری میکنه

آقا سروش نزدیک انتهای سال بعدی که شما فرمودید. منظورتون زیر ده سنت بود

بخدا قسم که دیگر آدا نخواهم خرید

خداییش دیگه نخریدی؟
یک ماه پیش زمان خرید بود

با سلام
لطفا در مورد آینده پای نتورک هم یک تحلیل ارائه بدهید ممنون

سلام
پای نتورک یک پروژه کلاهبرداری هست

pi network یک شبکه کلاهبرداری هست که چند مدت پیش هم اطلاعات کاربران رو به قیمت بالای به فروش گذاشته بود

پای یک ارز با تعداد تو کن بالا که هنوز برنامه جامع و کاملی از تاریخ و شرایط این پروژه و واقعی و معتبر بودن این ارز پای نتورک و کارایی و دلیل بوجود امدنش در دسترس نیست و حتی لیست شدنش در یک صرافی که پایان بدهد به تمام شایعات غیر واقعی بودن این پروژه و تا زمانی که قیمت گذاری و در یک صرافی لیست نشود . هیچ امیدی دال بر ارزشمند بودن این ارز نیست. امیدوارم مردم تصورات واهی نسبت به این ارز نداشته باشند.

خیلی عالی بود.ممنون از گرد آوریتون،💐

ممنون از شما