استخر ViaBTC به معرفی کنندگان کمیسیون می دهد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در جامعه کریپتو، برخی می‌گویند که استخراج معقول‌ترین گزینه سرمایه‌گذاری است. امروزه دیگر نمی‌توانید به تنهایی با یک فنجان قهوه جلوی کامپیوتر بنشینید و منتظر بمانید تا کامپیوترتان رمز ارز استخراج کند. به دلیل اینکه افراد بیشتری با بلاکچین و بیتکوین آشنا می‌شوند، جامعه ماینرها گسترش یافته است. با افزایش قدرت هش، سختی‌‎‌های استخراج نیز به طور تصاعدی افزایش یافته است. در چنین شرایطی، ماینرهای شخصی برای به دست آوردن سود ماینینگ پایدار با مشکل مواجه شده‌اند، که همین موضوع باعث ظهور استخرهای ماینینگ شده است. یک استخر ماینینگ قدرت هش ماینرها را ادغام می‌کند و پاداش بلاک را بین همه ماینرهای شرکت‌کننده بر اساس سهم آنها در کل قدرت هش، توزیع می‌کند و در نتیجه بازدهی پایداری را ارائه می‌دهد.

با این حال، بازار سرشار از استخرهای استخراج است که هم خوب و هم بد را شامل می‌شود. برای کمتر شدن مشکلات، استخراج‌کنندگان باید استخر استخراج مناسب را انتخاب کنند. در مرحله اول، هش‌ریت استخر استخراج به نسبت کل قدرت هش یک شبکه باید در نظر گرفته شود. هش‌ریت زیاد یکی از ویژگی‌های استخرهای ماینینگ قوی است. این نشان می‌دهد که مزارع بزرگ و خوبی با آن استخر استخراج کار می‌کنند و به طور گسترده مورد اعتماد استخراج‌کنندگان است. علاوه بر این، استخرهای ماینینگ ماندگار و با ثبات معمولا سال هاست که از شهرت خوبی برخوردارند. ثانیا، استخراج‌کنندگان باید استخرهای معتبر را انتخاب کنند.

کمیسیون 20% برای ریفرال

به گزارش صرافی کوینکس، استخر ViaBTC از زمان آغاز به کار خود در سال 2016 به یک استخر ماینینگ فراگیر تبدیل شده است که خدمات استخراج حرفه‌ای، کارآمد، ایمن و پایداری را برای نزدیک به1 میلیون کاربر در 130 کشور و منطقه ارائه می‌دهد. با گذشت شش سال تعهد، استخر ViaBTC به بزرگترین استخر استخراج BCH و LTC و یکی از پنج استخر بزرگ BTC تبدیل شده است. علاوه بر این، در فضای ارز دیجیتال نیز شهرت زیادی به دست آورده است.

برای بازگرداندن استخراج‌کنندگان قدیمی و جذب افراد جدید فعال در زمینه ماینینگ ، استخر ViaBTC تصمیم گرفت تا کمیسیون ریفرال را ارتقا دهد. پس از ورود به وب سایت یا برنامه ViaBTC، ابتدا باید به بخش [Referral Reward] بروید، لینک ریفرال انحصاری خود (یا کد QR) را پیدا کنید و سپس آن را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. هنگامی که یک کاربر جدید یک حساب ViaBTC را از طریق لینک ریفرال (یا کد QR) شما ثبت کرد، 50 درصد تخفیف در نرخ استخراج به مدت 30 روز دریافت خواهید کرد. اگر کاربر ارجاع‌شده دستگاه ماینر خود را به ViaBTC متصل کرده و استخراج را شروع کند، می‌توانید تا 20 درصد کمیسیون دریافت کنید. این ویژگی در 19 ژانویه 2022 راه‌اندازی شده است.

در استخر ViaBTC کمیسیون‌های ریفرال به دو سطح عمومی و سفیر با امتیازات مختلف تقسیم می‌شوند. ریفرال معمولی با نرخ کمیسیون 10% و در مدت 12 ماه ارائه می‌شود؛ در حالی که ریفرال سفیر دارای نرخ کمیسیون 20% است که برای همیشه معتبر خواهد بود. قابل ذکر است که میزان سود سفیر، به میزان کارمزد ایجاد شده توسط فرد معرفی شده بستگی دارد.

اگر از کمیسیون‌های ایجاد شده توسط ریفرال معمولی راضی نیستید، اکنون می‌توانید درخواست ریفرال سفیر دهید و از 20٪ کمیسیون مادام العمر برخوردار شوید. با این حال، یک شرط وجود دارد: تعداد کاربران ریفرال شده معتبر(کاربرهایی که با کد ریفرال شما در استخر ViaBTC ثبت نام کرده‌اند) در ماه گذشته نباید کمتر از 5 باشد. در اینجا، منظور از کاربران ریفرال‌شده معتبر، حساب‌های اصلی(main account) است که هش‌ریت ارائه کرده‌اند و هش‌ریت ارائه‌شده توسط حساب‌های فرعی(sub account) را پوشش می‌دهد. اگر 5 ریفرال معتبر نداشته باشید، پس از کلیک بر روی [Apply for Ambassador]، اعلان “متأسفیم، شما هنوز معیارهای درخواست را ندارید” ظاهر می‌شود.

البته، سفیران باید یک ارزیابی را نیز بگذرانند: تعداد کاربران معتبر معرفی شده توسط سفیر در ماه نباید کمتر از 10 نفر باشد. اگر سفیری سه ماه متوالی ارزیابی را قبول نشد، به طور خودکار رد صلاحیت می‌شود. هنگامی که یک سفیر رد صلاحیت شد، ریفرال وی به ریفرال عادی تغییر می‌کند. این بدان معناست که کمیسیون‌ها در صورتی که یک سال به طول انجامیده باشند، خاتمه خواهند یافت. از سوی دیگر، اگر این کمیسیون‌ها کمتر از یک سال اعتبار داشته باشند، پس از پایان دوره یک ساله منقضی می‌شوند.

استخر ViaBTC هیچ محدودیتی برای تعداد ریفرال سفیران ViaBTC و کاربران عادی تعیین نمی‌کند. هرچه کاربران بیشتری را دعوت کنید و قدرت هش آنها بیشتر باشد، از کمیسیون ریفرال بالاتری برخوردار خواهید شد. پس منتظر چه هستید؟ برای دریافت پاداش کمیسیون باورنکردنی اکنون به استخر ViaBTC بپیوندید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام.برداشت سود از طریق رفرال چه موقعی هست؟

پیشنهاد پیوستن به استخر viaBtcاز چه طریقی هست لینک ارایه می‌دین یا ماییننگ .با گوشی اصلا شدنی هست یا لب تاب و غیره

باید وارد سایت viabtc بشین و حساب ایجاد کنید و یک لینک رفرال دریافت کنید