پرتقاضاترین مشاغل حوزه رمزارزها چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نیل داندون (Neil Dundon)، موسس شرکت Crypto Recruit که اولین شرکت استخدام متخصص در حوزه رمزارز‌ها را راه‌اندازی کرد، درباره افزایش شدید تقاضا برای افراد متخصص در حوزه رمزارزها می‌گوید!

به گزارش وبسایت بی این کریپتو، نیل داندون می‌گوید که تا سال 2020 کسی حتی فکر استخدام افراد متخصص در حوزه رمزارز‌ها را هم نمی‌کرد، اما اکنون با توجه به گسترش بیشتر این حوزه، هر روز شرکت‌های بیشتری به دنبال استخدام متخصصین رمزارزی می‌گردند.

او به چند مورد از پرتقاضاترین مشاغل حوزه رمزارزها اشاره کرد، شرکت‌های زیادی به دنبال استخدام  افراد متخصص در این حوزه‌ها هستند.

توسعه‌دهنده بلاک‌چین

یکی از پرتقاضاترین مشاغل، همین مورد است. شرکت‌های زیادی به دنبال متخصصین بلاک‌چینی هستند که برنامه نویسی زبان Solidity را نیز بلد باشند. دستمزد سالانه این افراد، بالای سالی 250 هزار دلار خواهد بود!

بازاریاب

یکی از شغل‌هایی که همیشه طرفدار دارد، همین بازاریابی است! به هرحال شرکت‌های فعال در زمینه خدمات رمزارزی نیز نیاز به بازاریاب دارند.

افرادی که سابقه بازاریابی دارند و همچنین تسلط کافی به مفاهیم رمزارزی و دنیای بلاک‌چین را دارند، می‌توانند برای این مشاغل فرم پر کنند، دستمزد سالیانه این شغل نیز بالای 250 هزار دلار در سال است.

مدیر شبکه‌های مجازی

به دنبال گسترش شرکت‌های فعال در زمینه خدمات رمزارزی، تقاضا برای مدیر شبکه‌های اجتماعی نیز بالا رفته است، شرکت‌ها برای دیده شدن نیاز به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی دارند و استخدام یک فرد متخصص در این زمینه، بسیار برای آن‌ها مهم است.

افراد متخصص در این زمینه که سابقه کاری کافی داشته باشند می‌توانند سالانه، بین 70 تا 120 هزار دلار حقوق دریافت کنند.

داندون عنوان کرد که مشاغل حوزه رمزارز‌ها در طول 1.5 سال گذشته، بسیار رونق گرفته‌اند، او انتظار دارد که این شیب صعودی همچنان ادامه داشته باشد.

همچنین داندون عنوان کرد که توسعه‌دهندگان، پادشاه این حوزه هستند! زیرا تقاضا برای استخدام برنامه نویس‌های خبره و دارای تسلط به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین بسیار بالاست. در واقع تمام این تکنولوژی، بدون توسعه‌دهندگان هیچ است!

نیل داندون در پایان گفت که تقاضا برای استخدام افراد متخصص در حوزه رمزارزها، ابتدا از ایالات متحده شروع شد و بعد به اروپا رفت و امروزه ما تقاضای بالایی برای استخدام این افراد در آسیا و شرق آسیا داریم! خود این مسئله نشان دهنده رشد و گسترش دنیای بلاک‌چین است!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments