آغاز روند صعودی سوشی سواپ!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سوشی سواپ (SushiSwap) ماه نوامبر را با قدرت شروع کرد، اما روند افزایشی آن تنها ۳ روز طول کشید. از روز چهارم، این آلت کوین یک روند نزولی به خود گرفت که از آن زمان تاکنون ادامه داشت.

در زمان انتشار این خبر، سوشی سواپ با یک سقوط تقریباً ۴۱ درصدی در طول ماه نوامبر، در محدوده قیمتی ۷٫۷ دلار معامله می‌شود.
sushiswap-recovery-rally
پرایس اکشن سوشی سواپ در ماه نوامبر.

این موضوع باعث شد که بیش از ۸۴ درصد از سرمایه‌گذاران این پروتکل با ضرر مواجه شوند. علاوه بر این، تمام سرمایه‌گذاران جدیدی که در ماه جاری به این پروژه ملحق شده بودند، فقط ضرر کرده‌اند.

sushiswap-recovery-rally
وضعیت سودآوری سوشی سواپ برای سرمایه‌گذاران.

این موضوع باعث شد که بسیاری از سرمایه‌گذاران SUSHIهای خود را بفروشند. با این حال، این احساسات منفی تنها از سوی سرمایه‌گذاران خرد مشاهده شد و حرکت نهنگ‌ها تغییر قابل‌توجهی نداشت.

در این میان، اثر روند نزولی SUSHI بر ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در این پروتکل نیز منعکس شد، به طوری که در طول ماه نوامبر این رقم ۳۴ درصد کاهش یافت و تغییرات ارزش بازار این رمزارز برای اولین بار در تقریباً شش ماه گذشته، منفی شد.

sushiswap-recovery-rally
ارزش بازار سوشی سواپ.
با این حال، به نظر می‌رسد این روند نزولی به پایان خود نزدیک شده است؛ چراکه قیمت ارز دیجیتال SUSHI در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ درصد افزایش داشت و ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در این پروتکل نیز با یک رشد ۱٫۴ میلیارد دلاری، به ۶٫۷۲ میلیارد دلار رسید.
sushiswap-recovery-rally
ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در پروتکل سوشی سواپ.

علاوه بر این، با توجه به وضعیت شاخص میانگین جهت‌دار (ADX)، قدرت روند نزولی به نقطه اشباع رسیده و اکنون پس از بازگشت آن به زیر ۲۵، می‌توان انتظار بازگشت روند قیمتی سوشی را داشت. عقب‌نشینی نوارهای قرمز، کاهش فشار نزولی و افزایش مجدد اندیکاتور مکدی (MACD) نیز همین نتیجه را به دست می‌دهند.

در روزهای آینده، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که این آلت ‌کوین از روند قیمتی بیت ‌کوین پیروی کند؛ چراکه همبستگی این دو ارز دیجیتال در حال حاضر برابر با ۸۳ درصد است.

sushiswap-recovery-rally
همبستگی سوشی سواپ با بیت کوین.
در حال حاضر، سطح ۹٫۱ دلار یک مقاومت حیاتی برای سوشی سواپ محسوب می‌شود. در صورتی که این مقاومت به عنوان یک سطح حمایتی آزمایش شود، شانس بهبودی وضعیت این آلت کوین افزایش پیدا خواهد کرد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

من فکر کنم قبلاً آشنای داشتم ولی کار نکرده بودم چون فکر نمیکردم یک کیف پول باشد

شب بخیر