تحلیلگر معروف: سولانا آماده رکوردشکنی است!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در تابستان سال جاری، ارز دیجیتال سولانا (SOL) که تحت عنوان قاتل اتریوم نیز شناخته می‌شود، به دلیل تراکنش‌های سریع و کارمزدهای پایین خود توانست توجه سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کند.

یک تحلیلگر و معامله‌گر معروف بازار کریپتو به نام اسمارت کانترکتر (Smart Contractor) پیش‌بینی می‌کند که سولانا پس از یک دوره تثبیت قیمت، آماده است که به رکورد جدیدی دست یابد.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم کوین گکو (CoinGecko)، سولانا در حال حاضر هفتمین ارز دیجیتال برتر جهان از لحاظ ارزش بازار است و در زمان نگارش این خبر در محدوده قیمتی ۱۶۰ دلار معامله می‌شود.

هفته گذشته، اسمارت کانترکتر با انتشار توییتی پیش‌بینی کرد که سولانا می‌تواند پس از پایان موج چهارم روند صعودیِ پنج موجی خود، بیش از ۱۰۰ درصد در برابر دلار آمریکا (SOL/USD) و بیت کوین (SOL/BTC) رشد کند.

در همین راستا، او می‌گوید:

به نظر من، موج چهارم در نمودار SOL/BTC در حال شکل‌گیری است. این موج در حال حاضر در نمودار SOL/USD مشاهده می‌شود. قیمت سولانا در بازه‌های زمانی بالاتر در حال تثبیت است. به نظر من، حرکت بعدی سولانا با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی همراه خواهد بود.

solana-set-for-new-all-time-high
نمودار کندل هفتگی SOL/USD (بالا) و نمودار کندل سه روزه SOL/BTC (پایین).

اسمارت کانترکتر برای این پیش‌بینی خود از نظریه امواج الیوت (Elliott Wave) استفاده می‌کند؛ یک رویکرد تحلیلی تکنیکال که با دنبال کردن روانشناسی جمعیت – که در امواج ظاهر می‌شود – قیمت آینده یک دارایی را پیش‌بینی می‌کند. بر اساس این نظریه، موج چهارم آخرین مرحله اصلاحی یک دارایی، قبل از آغاز آخرین موج چرخه خود است.

اسمارت کانترکتر در ادامه با پیش‌بینی روند قیمتی اتریوم (ETH) نیز گفت که آلت کوین برتر جهان هنوز پتانسیل بیشتری برای رشد دارد و غلبه بر سطح مقاومتی ۳،۵۰۰ دلار، پایان راه آن نیست.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم کوین گکو، در زمان نگارش این خبر اتریوم در محدوده قیمتی ۳،۸۵۰ دلار معامله می‌شود.

solana-set-for-new-all-time-high
نمودار کندل ۴ ساعته قیمت اتریوم.

به گفته اسمارت کانترکتر، نمودار قیمتی جفت ETH/BTC در حال آماده شدن برای حرکت به سمت ۰٫۱۲ BTC (۷،۳۵۵ دلار) است که نشان‌دهنده پتانسیل صعودی تقریباً ۱۰۰ درصدی آن از ارزش فعلی خود در ۰٫۰۶۱ BTC (۳،۸۰۰ دلار) است.

با این حال، وی همچنین نوشت: «کسانی هم هستند که نمودار ETH/BTC را نزولی می‌بینند.»

solana-set-for-new-all-time-high
نمودار کندل هفتگی ETH/BTC.
این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به هیچ عنوان به معنی توصیه به سرمایه گذاری یا خرید و فروش این ارز دیجیتال نیست.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments