رشد مجدد سولانا سر تیتر خبرها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال سولانا (SOL) همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در این پلتفرم نیز به بالاترین سطح خود در نزدیکی ۱۴ میلیارد دلار رسیده است.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، سولانا که از آن تحت عنوان «قاتل اتریوم» یاد می‌شود، موفق به ثبت رکورد تاریخی جدیدی در ۲۱۸٫۹ دلار شده است.
solana-price-reached-new-all-time-high
نمودار قیمتی ارز دیجیتال سولانا (SOL).

اوج قیمتی قبلی این ارز دیجیتال در تاریخ ۹ سپتامبر به ثبت رسیده بود.

سولانا با رشد بیش از ۳۵ درصدی خود طی هفته گذشته، یکی از پر بازده‌ترین آلت کوین‌ها بوده است. بر اساس داده‌های بازار، سولانا با ارزش بازار ۶۵٫۷ میلیارد دلاری خود در حال حاضر در جایگاه ششم فهرست ارزهای دیجیتال برتر جهان قرار دارد.

رکوردشکنی مقدار TVL در پلتفرم سولانا!

رشد قیمتی ارز دیجیتال SOL در حالی اتفاق می‌افتد که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در تمام پروژه‌های دیفای مستقر در بلاکچین سولانا نیز به رکورد جدیدی در حدود ۱۳٫۵۳ میلیارد دلار رسیده است.

solana-price-reached-new-all-time-high
ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در پروژه‌های دیفای مستقر در بلاکچین سولانا.

بزرگترین پروژه دیفای مستقر در بلاکچین سولانا، بازارساز خودکار Saber است که امکان مبادله جفت ارزها و دریافت پاداش در ازای تأمین نقدینگی را برای کاربران سولانا فراهم می‌کند.

در زمان انتشار این خبر، سهم پروتکل Saber در استخر نقدینگی سولانا برابر با ۲٫۰۵ میلیارد دلار است.

علاوه بر این، چهار پروژه دیفای دیگر با TVL بیش از یک میلیارد دلار نیز بر بستر بلاکچین سولانا در حال فعالیت هستند که عبارتند از؛ Raydium (۱٫۹۱ میلیارد دلار)، Sunny (۱٫۷۳ میلیارد دلار)، Serum (۱٫۶۹ میلیارد دلار) و Marinade Finance (۱٫۶۳ میلیارد دلار).

سولانا همچنین اعلام کرده که قرار است پروژه‌های دیفای بیشتری را به لیست خود اضافه کند. برای استفاده از این برنامه‌ها و پرداخت کارمزد تراکنش‌ها، کاربران باید توکن‌ SOL داشته باشند. بنابراین، انتظار می‌رود که تقاضا برای این ارز دیجیتال و در نتیجه، قیمت آن روز به روز افزایش یابد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments