شیبا برای NFT ها دندان تیز می‌کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو با راه‌اندازی 10 هزار «موجودات دوست‌داشتنی» غیر قابل تبدیل (غیرمثلی) در چند هفته آینده وارد بازار NFT خواهد شد.

طرفداران NFT می‌توانند 10،000 توکن غیر مثلی خریداری کنند که هر یک نشان‌دهنده «موجودات دوست‌داشتنی» مختلف است و توسط Shiba Inu منتشر شده‌اند. این پروژه جدید قرار است که از هفته آینده شروع به کار کند؛ کسانی که می‌خواهند جزو اولین شرکت‌کنندگان باشند، باید قبل از هر چیز ارز دیجیتال LEASH را خریداری کنند.

ارز دیجیتال شیبا اینو که به‌ عنوان رقیب اصلی دوج‌ کوین شناخته می‌شود، در تابستان سال 2020 معرفی شد و با راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز، عملاً وارد میدان گردید!

بر اساس اخباری که اخیراً از طرف تیم توسعه این رمزارز منتشر شده است، Shiba Inu قصد دارد کالکشن NFT منحصر به خود را منتشر کند.

در ابتدا، Shiba Inu NFT فقط در صرافی غیر متمرکز ShibaSwap در دسترس خواهد بود. خرید و ترید Shiba Inu NFT در این صرافی رایگان است و فقط باید کارمزد گس پرداخت شود.

بعد از راه‌اندازی Shiba Inu NFT، خریداران به مدت 24 ساعت فقط می‌توانند از طریق LEASH که یکی از توکن‌های اختصاصی Shiba Inu، این دارایی‌های غیر قابل تعویض را خریداری کنند. بعد از این مدت، قابلیت خرید با اتریوم نیز به سیستم اضافه خواهد شد.

3 هزار Shiboshis اول، به ارزش 0.1 اتریوم، معادل با قیمت فعلی LEASH، به فروش می‌رسند. 5000 تای بعدی، 0.2 اتریوم و مقدار باقی‌مانده، به ارزش 0.3 اتریوم به فروش خواهد رفت. بر اساس قوانین در نظر گرفته شده، هر شخص (هر کیف پول) می‌تواند حداکثر 10 NFT خریداری کند.

خریداران می‌توانند با پرداخت 100 دلار SHIB، نام اثر هنری دیجیتالی‌شان را تغییر دهند؛ زیرا Shiboshis با نام‌های عمومی مانند 00001 عرضه می‌شود.

زمانی که خریدار، 100 دلار را از طریق ارز دیجیتال SHIB پرداخت می‌کند، هزینه واریزشده وارد کیف پول مخصوص شده و سوخته می‌شود. بر اساس بیانیه تیم Shiba Inu، اگر همه افراد نام Shiboshis خود را تغییر دهند، 1 میلیون دلار سوخته خواهد شد.

تیم توسعه‌دهنده شیبا وعده داده است که خریداران می‌توانند از NFT های خود در بازی استراتژیک Shiboshi که در آینده معرفی خواهد شد، استفاده کنند. به‌ عنوان‌ مثال، برخی از موجودات دارای چشم‌های لیزری هستند که «ممکن است به بازیکن این توانایی را بدهد که از راه دور حمله کند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments