رابین هود، شیبا را می‌فروشد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (Shiba Inu) جزو توکن‌های پرطرفدار بازار رمزارزها است و صرافی رابین هود هم که یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های تریدینگ (Trading Platform) است، به دنبال لیست کردن این میم کوین پرطرفدار است.

به گزارش سایت کریپتو بیسیک، همین امسال بود که صرافی رابین هود اعلام کرده بود که به دلیل کم بودن نظارت‌ها بر بازار رمزارزها و خصوصا توکن شیبا، این میم کوین را لیست نخواهد کرد!

اما هم‌اکنون و به دلیل فرمان اجرایی بایدن و مبنی بر قانون گذاری و به رسمیت شناختن بیت کوین و بازار رمزارزها، صرافی رابین هود نیز به‌دنبال لیست کردن دیگر رمزارزها از جمله شیبا است.

ایالات متحده آمریکا، صنعت رمزارزها را پذیرفته و به‌دنبال قانون‌گذاری و چارچوب بندی این صنعت نوظهور است. دولت بایدن (Joe Biden) رمزارزها را به عنوان یک کلاس دارایی پذیرفته است.

اکنون که ایالات متحده آمریکا درحال اتخاذ رویکردی روشن‌تر نسبت به بازار رمزارزهاست، رابین هود نیز این فرصت را مناسب دانسته است تا رمزارزهای مختلف را لیست کند.

بنابر گزارشات منتشر شده، بسیاری از کاربران صرافی رابین هود از مدیران این صرافی درخواست کرده‌اند که رمزارزهای مختلف، بخصوص شیبا را به لیست دارایی‌های پشتیبانی شده صرافی اضافه کنند.

شایان ذکر است که لیست شدن شیبا در صرافی رابین هود، هم به نفع پلتفرم معاملاتی رابین هود است و هم به نفع اکوسیستم شیبا.

اگر شیبا در پلتفرم معاملاتی رابین هود لیست شود، احتمالا این پلتفرم با هجوم کاربران زیادی مواجه خواهد شد و این مسئله باعث افزایش درآمد این صرافی توسط کارمزد‌های دریافتی می‌شود.

از سوی دیگر پذیرش شیبا توسط رابین هود، می‌تواند باعث افزایش قیمت این رمزارز شود و رشد خوبی را برای شیبا به ارمغان بیاورد.

البته هنوز مشخص نیست که لیست شدن شیبا توسط صرافی رابین هود چقدر طول خواهد کشید، اما چیزی که مشخص است این است که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

رابین هود مدتی است که درحال تست کیف پول‌های رمزارزی در صرافی خود است و احتمالا پس از پایان این تست‌ها، فعالیت این پلتفرم معاملاتی در حوزه رمزارزها به طور رسمی آغاز شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

6 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

شیبا و بیبی دوج محکوم به صعود 🚀🚀🚀🚀🚀👌👌👌👌👌🚀🚀🚀🚀👌👌👌👌🚀🚀🚀👌👌👌🚀🚀👌👌🚀👌

رابین هود چرت میگه

انشالله. ممنون بابت اطلاع رسانی

من که تا حال چیز مثبتی ندیدم اینشاا در اینده چی میشه

من در کیف پولم فقط شیبا و بیبی دوج دارم و تا صد برابر نشه ، نمیفروشم . اصلاً هم عجله ای ندارم با اینکه میدونم زیاد هم طول نمیکشه .

از کجا خرید کنیم که مورد اعتماد باشه من چند جا بهم معرفی شده ولی اطمینان نمیکنم.منو راهنمایی کنید