رشد شیبا بعد از لیست شدن در صرافی کوین بیس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوین بیس (Coinbase)، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، در بیانیه جدید خود اعلام کرد که معاملات ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) در این صرافی آغاز شده است.

میم کوین شیبا اینو که در میان اعضای جامعه این پروژه تحت عنوان قاتل دوج کوین (DOGE) شناخته می‌شود، اوایل هفته جاری در شعبه آمریکایی صرافی بزرگ بایننس (Binance.US) نیز لیست شده بود.

اخبار مربوط به لیست شدن شیبا اینو به همراه ارزهای دیجیتال چیلیز (CHZ) و کیپ نتورک (KEEP) در کوین بیس پرو (Coinbase Pro) – پلتفرم معاملات حرفه‌ای این صرافی – برای اولین بار در اواسط ماه ژوئن منتشر شد. با این حال، لیست شدن این میم کوین محبوب در کوین بیس پرو به دلیل برخی مشکلات فنی به طور موقت به تعویق افتاد.

حال بر اساس بیانیه کوین بیس، شیبا اینو بالاخره و پس از سه ماه تأخیر، در تاریخ ۹ سپتامبر در کوین بیس پرو لیست شده و جفت ارزهای معاملاتی آن اکنون در این پلتفرم در دسترس است.

به دنبال انتشار این خبر و تنها در عرض یک روز، قیمت این ارز دیجیتال بیش از ۴۴ درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح ماهانه خود رسید.
shiba-inu-starts-trading-on-coinbase
نمودار کندل یک ساعته قیمت شیبا اینو (SHIB).
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو، روز گذشته و قبل از اعلام این خبر تقریبا ۰٫۰۰۰۰۰۶۵ دلار بود که با یک رشد ۴۵ درصدی به ۰٫۰۰۰۰۰۹۵ دلار رسید که بالاترین قیمت آن از اواسط ماه آگوست است.

با وجود این‌که قیمت شیبا اینو در زمان انتشار این خبر کمی کاهش یافته و به ۰٫۰۰۰۰۰۸۵ دلار رسیده است، اما در بازه زمانی ۲۴ ساعته همچنان یک رشد ۲۷٫۵ درصدی را نشان می‌دهد.

شیبا اینو با ارزش بازار ۳٫۳ میلیارد دلاری خود، در حال حاضر چهل و ششمین ارز دیجیتال برتر بازار است.

شیبا اینو در ماه می با سوار شدن بر موج دوج کوین، موفقیت یک شبه‌ای را تجربه کرد و برخی از دارندگان آن به مولتی میلیونر تبدیل شدند. با این حال، ارز دیجیتال SHIB در حال حاضر حدود ۷۸ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی خود در ماه می معامله می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

بیت کش ، بیت اس وی ، بیت گلد ، بیت دیامند اینها همه فورکهای بیت کوین بودن که البته موفق بودن ولی خیلی آهسته تر از توقع مردم رشد داشتنو سود دادن پس در مورد شیبا اینو هم باید دقت کرد چون معمولا تمام ارزهای مطرح که قبل از ورودشون به بازار تبلیغ شدن فقط برای یکیدوروز اول صعود قوی دارن و بعد افت میکننو همرو در انتظار میزارن مثل دیجی بایت که دورانش شبیه شیبا بود ولی ۲ سال طول کشید ۱۰ برابر بشه پس تحمله هلدتونو بالا ببرین