شیبا رکورد زد | رشد ۳۵ درصدی تنها در یک روز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رشد قیمتی شیبا اینو (SHIB) در 24 ساعت گذشته دو رقمی شد و به بالاترین سطح تاریخ خود رسید.

SHIB در 24 اکتبر، پس از شایعاتی مبنی بر ثبت احتمالی این سکه در Robinhood، رکورد ATH جدیدی را با قیمت 0.000039 دلار ثبت کرد. به دنبال انتشار این خبر، قیمت SHIB در یک روز 35 درصد و در یک هفته 50 درصد افزایش یافته است. این بدان معناست که این دارایی در ماه اکتبر بیش از 450 درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران استقبال زیادی از این رمزارز کرده و نرخ سرمایه‌گذاری در شیبا رو به افزایش است.

چندی پیش تیم توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال با اعلام برنامه‌ای برای انتشار مجموعه‌ای دیجیتالی از 10 هزار “lovable creatures” وارد بازار NFT شد.

تمایل به سرمایه‌گذاری و خرید SHIB، موجب افزایش 10 درصدی آدرس کیف پول‌ها در دو هفته اخیر شد. داده‌های Google Trends نشان می‌دهد که علاقه جهانی به این رمزارز در اوایل اکتبر به بالاترین سطح در چند ماه اخیر رسیده است.shiba-inu-soars-35-to-new-ath

این توکن همچنین مورد استقبال سازمان‌های بزرگ مانند یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های برزیل Novadax، قرار گرفته است.

سرمایه بازار این ارز دیجیتال در حال حاضر از 15 میلیارد دلار فراتر رفته و SHIB را به فهرست 15 رمزارز برتر رسانده است. از نظر حجم معاملات، SHIB/USDT بیشترین معامله در Binance طی 24 ساعت گذشته بوده و از حجم 2 میلیارد دلار فراتر رفته است. بر اساس اطلاعات CoinGecko، سرمایه‌گذاری 1000 دلاری در 1 ژانویه 2021 در ارز دیجیتال شیبا، اکنون 500 میلیون دلار ارزش دارد!

shiba-inu-soars-35-to-new-ath

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments