شیبای تیزدندان، Nissan و LG را درید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت شیبا اینو (SHIB) در اوایل امروز یک رکورد دیگر با 0.00005456 دلار ثبت کرد و ارزش بازار خود را به 21.3 میلیارد دلار رساند. در زمان نگارش این مقاله، در 24 ساعت گذشته 31 درصد افزایش را به ثبت رسانده و با قیمت 0.00005448 دلار خرید و فروش می‌شود.

ارزش شیبا اینو اکنون بالاتر از Nissan و LG است

با رسیدن ارزش بازار ارزهای دیجیتال به 21.3 میلیارد دلار، ارزش بازار Shiba Inu اکنون از خودروساز ژاپنی نیسان (20.07 میلیارد دلار) و شرکت فناوری کره جنوبی LG Electronics (19.88 میلیارد دلار) پیشی گرفته است. این میم کوین در یک هفته اخیر، 95 درصد افزایش قیمت داشته است.

سهام Robinhood در معاملات بیش از 8 درصد سقوط کرد، زیرا در بیانیه‌ای اعلام کرد که درآمد مبتنی بر رمزنگاری آن 78 درصد بیشتر از حد انتظار کاهش یافته است. این اپلیکیشن کارگزاری آنلاین، تنها 51 میلیون دلار با معاملات ارزهای دیجیتال در مقایسه با 233 میلیون دلار در سه‌ ماهه قبل به دست آورد.

کف قیمت توکن NFTهای بومی اکوسیستم Shiba Inu اکنون بالای 1.2 ETH است و بیش از 20 میلیون دلار از این توکن‌ها در بازار غیرمتمرکز NFT OpenSea معامله شده است. سه هزار و سیصد مالک NFTهای Shiba Inu، معروف به Shiboshis، پس از راه‌اندازی این توکن‌ها در اوایل ماه جاری، بیش از 5000 ETH از توکن‌ها را معامله کرده‌اند.

محبوبیت NFTهای شیبا اینو همراه با قیمت خود ارز دیجیتال افزایش یافته است. این توکن در سه ماه گذشته بیش از 600 درصد افزایش یافته است و دلیل آن افزایش معاملات خرده‌ فروشی است به دلیل عرضه انبوه در گردش ارز دیجیتال و سوزانده شدن توکن‌ها است.

بر اساس گزارش AZCoin News، ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، میم کوین‌های خود را به ارزش 4.3 میلیون دلار، فروخته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments