افزایش قیمت ۴۰ درصدی شیبا علی‌رغم فروش نهنگ‌ها

زمان مطالعه: 3 دقیقه

علی‌رغم فروش عمده نهنگ‌ها، ارز دیجیتال Shiba Inu افزایش قیمت 40 درصدی را پشت سر گذاشته است.

رمزارز شیبا همچنان روند صعودی قیمت خود را دنبال کرده و این هفته را از پایین‌ترین قیمت خود یعنی 0.00002058 دلار، با ورود به یک منطقه سبز دیگر آغاز کرده است.

قیمت SHIB در 11 اکتبر به بالاترین سطح، یعنی 0.00002907 دلار رسیده و بیش از 40 درصد بازدهی از روند بازگشت مداوم داشته است. همان‌طور که در نمودار زیر نشان‌ داده‌ شده، این ارز دیجیتال روند تغییرات قیمتش را از رمزارز دوج کوین الهام گرفته است.

shiba-inu-rebounds-40-despite-major-selling-by-shib-whales

بر اساس نمودار شیبا، به نظر می‌رسد وقتی که قیمت آن میانگین متحرک نمایی 20-4H (EMA 20-4H؛ موج سبز) را رد کند، تریدرها برای جمع‌آوری توکن‌های SHIB اقدام می‌کنند.

بر اساس آنچه که چند روز پیش برای این رمزارز اتفاق افتاد، به‌ نظر می‌رسد که جمع‌آوری توکن‌ها توسط تریدرها، باز هم موجب افزایش قیمت آن خواهد شد. در تاریخ 7 اکتبر، قیمت ارز دیجیتال SHIB بیش از 40 درصد افت داشت، اما زمانی که تریدرها وارد بازار شدند و شروع به جمع‌آوری توکن‌ها کردند، بار دیگر قیمت این رمزارز وارد منطقه سبز شد.

بازسازی مداوم شیبا احتمالاً نشان‌دهنده ارتباط بین آدرس 1 تا 10 میلیون آدرس SHIB و قیمت آن است. Santiment خاطرنشان کرد که هر بار بعد از فروش ناگهانی میلیونرهای SHIB، بار دیگر افزایش قیمت خواهد داشت؛ درست مشابه با آنچه که در نمودار زیر نشان‌ داده‌ شده است.shiba-inu-rebounds-40-despite-major-selling-by-shib-whales

جالب است که تغییرات قیمت ارز دیجیتال SHIB و اصلاح صعودی آن بعد از تمام نوساناتی که پشت سر گذاشته است، میزان سرچ “Shiba Inu” را در گوگل بر اساس آمار گوگل ترندز، به حداکثر رسانده است. هفته قبل میزان سرچ «نحوه خرید شیبا اینو» 18 بوده و این هفته رشد 260 درصدی داشته است.

بر اساس این آمار منتشر‌شده، تغییرات قیمت SHIB، موجب افزایش علاقه‌مندی افراد به این ارز دیجیتال شده است. در واقع افراد بیشتری به دنبال کسب اطلاعات در مورد این رمزارز و نحوه سرمایه‌گذاری در آن هستند.shiba-inu-rebounds-40-despite-major-selling-by-shib-whales

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده، به نظر می‌رسد که شکست شیبا در بالای الگوی گاوی می‌تواند قیمت آن را به 0.00004713 دلار برساند. احتمال دیگر این است که ارز دیجیتال شیبا روندی نزولی را در پیش گرفته و بعد از حرکت به سمت شکست منفی، به 0.00001000 دلار برسد.shiba-inu-rebounds-40-despite-major-selling-by-shib-whales

لازم به ذکر است که نظرات و پیش‌بینی‌های بیان شده در این مطلب، صرفاً افزایش اطلاعات عمومی شما است. در واقع ما سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال  SHIB را رد یا توصیه نمی‌کنیم. سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال با ریسک زیادی همراه است.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments