ترکیب شگفت‌انگیز شیبا و متاورس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی‌رغم افت ۴۴ درصدی قیمت شیبا اینو (SHIB) در ماه نوامبر، سرمایه‌گذاران همچنان نسبت به این میم کوین محبوب خو‌ش‌بین هستند. اخیراً یک اطلاعیه مهم منتشر شده که بار دیگر توجه جامعه کریپتو را به سمت شیبا اینو جلب کرده است.

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، یکی از حامیان محبوب شیبا اینو، با انتشار پستی اعلام کرده که تیم توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال با ویلیام دیوید ولک (William David Volk) برای طراحی و توسعه یک بازی ویدیویی با پشتوانه شیبا وارد همکاری شده است. لازم به ذکر است که ولک به عنوان یکی از توسعه‌دهندگان پیشگام با ۳۶ سال تجربه در صنعت بازی شناخته می‌شود.

بر اساس پست کوساما، این بازی در ابتدا مبتنی بر بلاکچین نخواهد بود و نسخه بلاکچینی آن با استفاده از شبکه غیرمتمرکز شیبا اینو ساخته خواهد شد. کوساما در ادامه اشاره کرد که هدف بلندمدت این بازی بلاکچینی، ورود شیبا اینو به جهان متاورس خواهد بود. وی همچنین خاطرنشان کرد که رویکرد این تیم در ورود به متاورس، به طور اساسی با فیس‌بوک متفاوت خواهد بود.

شیبا اینو اخیراً دستاوردهای چشمگیری داشته است. این پروژه در حال حاضر یک صرافی غیرمتمرکز دارد که توسط برخی از پلتفرم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکنون، در حال برنامه‌ریزی برای ورود به صنعت بازی‌های بلاکچینی و متاورس است.

قبلاً بارها به ماهیت سودآور بازی‌های بلاکچینی در سال ۲۰۲۱ میلادی اشاره شده است. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم DappRadar، روزانه بیش از ۱٫۴ میلیون آدرس منحصر به فرد وارد بازی‌های بلاکچینی می‌شوند. این سطح از فعالیت ممکن است به زودی در بلاکچین‌های مبتنی بر متاورس نیز مشاهده شود و افزایش اخیر قیمت توکن‌های دیسنترالند (MANA) و انجین کوین (ENJ) نمونه بارز آن است.

علی‌رغم محبوبیت بالایی که شیبا اینو دارد، هنوز نمی‌توان با قطعیت در مورد موفقیت این پروژه در حوزه متاورس نظر داد. با این حال، می‌توان گفت که این ارز دیجیتال هنوز راه طولانی را در پیش‌رو دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

اقا چرا همچی شد

رمز ارزهایی که تو حوزه متاورس هستند بهترین گزینه برای هولد کردن میباشند مثل اکسی اینفیتی سندباکس گالا آلیس بلاکتوپیا انجین و…

ساند باکس اعجوبه متاورس

سلام بنظر بنده این رهنمودها خیلی خوب و آموزنده است با تشکر از زحمت کشان محترم

سلام ممنون از شما