ماموریت سایت اصلی رمزارزی برای نجات شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سایت بزرگ کوین مارکت کپ به تازگی همکاری خود با تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو را آغاز کرده است، صفحه توییتر شیبا به تازگی خبر از شروع همکاری با سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) در جهت بهبود بعضی از نواقص و باگ‌های موجود را داده است.

براساس گزارشات سایت U.Today این همکاری بیشتر در جهت تعیین تکلیف قرارداد‌های هوشمند غیرمجازی است که بر روی شبکه‌های بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain)، ترا (Terra) و سولانا (Solana) وجود دارد، این در حالی است که توکن شیبا یک توکن بر پایه شبکه بلاکچین اتریوم (ERC20) است!

تیم توسعه‌دهنده شیبا توضیح داده است که هر آدرسی از شیبا که متعلق به شبکه بلاکچینی به غیر از اتریوم باشد، جعلی و غیرقابل اعتماد است.

همان‌طور که مشاهده کردید، تیم توسعه‌دهنده شیبا و همچنین جامعه هواداران این اکوسیستم، به شدت از وجود این آدرس‌های جعلی ناراضی بودند و آن را غیرقابل اعتماد می‌دانستند.

البته پس از شروع همکاری کوین مارکت کپ و شیبا، مشخص شد که این آدرس‌های جعلی، خطری برای اکوسیستم شیبا به حساب نمی‌آیند! در ادامه، سایت کوین مارکت کپ در بیانیه‌ای اعلام کرد که این آدرس‌ها کاملا بی‌خطر‌ند و برای بهبود تجربه کاربری و کمک به کاربران به وجود آمده‌‌اند.

آدرس‌هایی که تا اینجای خبر از آن‌ها به عنوان آدرس جعلی شیبا نام برده شد، در واقع، پلی به بلاک‌چین‌های دیگر هستند که حتی می‌توانند به فعالیت شیبا کمک نیز بکنند. با این حال، تیم توسعه‌دهنده شیبا، نگرانی‌هایی در رابطه با کاهش امنیت اکوسیستم خود دارد که منطقی نیز هستند.

سایت کوین مارکت کپ همچنان پربازدید‌ترین سایت فعال در حوزه ارز‌های دیجیتال است. بنابر گزارش‌های منتشر شده این سایت تنها در ماه گذشته حدود 294 میلیون بازدید داشته است! ناگفته نماند که این سایت در سال 2020 توسط بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان، یعنی بایننس (Binance) خریداری شده است.

همچنین این سایت در اواخر ماه دسامبر، در بیانیه‌ای عنوان کرده بود که پربازدیدترین رمزارز سال 2021 توکن شیبا بوده است، به طوری که تعداد بازدید‌های این رمزارز از بیت کوین و دوج کوین نیز پیشی گرفته است!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

شیبا وقتی پیشی میگیره دقیقا کجا می‌ره ،