زمان مطالعه: 2 دقیقه

اجرای بزرگترین ایردراپ تاریخ همزمان با غیرمتمرکز شدن صرافی شیپ شیفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته اریک وورهیز (Erik Voorhees)، بنیانگذار و مدیر عامل صرافی شیپ شیفت (ShapeShift)، این صرافی قصد دارد پلتفرم خود را کاملا متن باز و غیرمتمرکز کرده و ساختار سازمانی خود را به کل تغییر دهد، اقدامی بی‌سابقه که بر تعهد این شرکت به غیرمتمرکزسازی تأکید دارد.

به گفته وورهیز، تمام کدها و زیرساخت‌های شیپ شیفت در ماه‌های آینده به صورت متن باز ارائه خواهند شد:

هر بخشی نیز كه در كوتاه مدت قابل ارائه به صورت متن باز نباشد، توسط این بنیاد اداره خواهد شد تا در ادامه و با هماهنگی جامعه، در صورت امكان به صورت متن باز و غیرمتمرکز ارائه شود.

به عنوان بخشی از تعهد غیرمتمرکزسازی خود، صرافی شیپ شیفت قصد دارد ۳۴۰ میلیون واحد توکن FOX را در میان بیش از یک میلیون کاربری که تا قبل از تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی، حداقل یک دلار اتریوم (ETH) یا هر توکن ERC-20 را از طریق این پلتفرم معامله کرده‌اند، ایردراپ کند.

جزئیات ایردراپ توکن‌های FOX توسط صرافی شیپ شیفت به این شرح است: برای کاربرانی که ۱ الی ۴ معامله انجام داده‌اند، ۲۰۰ توکن FOX، برای ۵ الی ۹ معامله، ۳۵۰ توکن FOX، برای ۱۰ تا ۲۴ معامله، ۷۵۰ توکن FOX، برای ۲۵ تا ۹۹ معامله، ۱،۵۰۰ توکن FOX و برای کاربرانی که بیش از ۱۰۰ معامله در این بازه زمانی داشته‌اند، ۸،۵۰۰ توکن FOX ایردراپ خواهد شد.

علاوه بر این، کیف پول‌هایی که از تاریخ ۹ ژوئن به بعد در شیپ شیفت ثبت شده‌اند، ۲۵۰ توکن FOX دریافت خواهند کرد. همچنین، کاربران کیف پول سخت افزاری کیپ کی (KeepKey) که از تاریخ ۹ ژوئن به بعد به پلتفرم شیپ شیفت متصل شده باشند نیز، ۹۰۰ توکن FOX دریافت خواهند کرد.

این ایردراپ حق حاکمیت جامعه شیپ شیفت را به کاربران انتقال می‌دهد. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بیش از ۶۰ درصد از عرضه کل توکن‌های‌ FOX به افراد جامعه شیپ شیفت اختصاص می‌یابد. بیش از ۱۲۰ هزار کاربر پلتفرم‌های دیفای دیگر، مانند تورچین (THORChain)، کرو (Curve)، بالانسر (Balancer) و یونی سواپ (Uniswap) نیز واجد شرایط دریافت توکن‌های FOX از طریق این ایردراپ خواهند بود.

اولین دوره از استخراج نقدینگی FOX در تاریخ ۱۶ ژوئیه آغاز می‌شود. به گفته شیپ شیفت، کاربران واجد شرایط برای شرکت در این ایردراپ نیازی به قفل کردن دارایی‌های خود در یک بازه زمانی مشخص نخواهند داشت.

صرافی شیپ شیفت برای اولین بار در ژانویه سال جاری و با همکاری پلتفرم‌های دیفای یونی سواپ، بالانسر، کرو، کایبر (Kyber) و غیره، پشتیبانی از صرافی‌های غیرمتمرکز را آغاز کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments