رونالدینیو سفیر رمزارز و بلاکچین شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رونالدو ده آسیس موریرا که بیشتر با نام رونالدینیو شناخته می‌شود، قراردادی را با شرکت نیو ورلد (New World Inc.)، زیرمجموعه شرکت گراف بلاکچین (Graph Blockchain)، امضا کرده است. طی این قرارداد، بازیکن سابق باشگاه بارسلونا به سفیر رسمی این پروژه بلاکچینی تبدیل شده و نقش اساسی در تلاش‌های این شرکت برای راه‌اندازی پلتفرم توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خواهد داشت.

طبق گزارش‌ها، دارنده توپ طلای سال ۲۰۰۵ به عنوان سفیر رسمی نیو ورلد، رویدادها و تجربیات انحصاری و مبتنی بر NFT را برای میلیون‌ها هوادار خود ایجاد خواهد کرد. این شرکت کانادایی تاکنون کلکسیون‌های دیجیتالی بسیاری را برای افراد مشهور، از جمله دریک (Drake) و فتی واپ (Fetty Wap)، رپرهای معروف، تولید کرده است.

به گزارش وب سایت کریپتو پوتی‌تو، رونالدینیو در رابطه با همکاری جدید خود می‌گوید:

من تاثیری را که بر حامیانم دارم، درک می‌کنم و تعامل با طرفدارانم همیشه برایم مهم بوده است. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ام سفیر جهانی نیو ورلد شوم. رشد بازار جهانی NFTها واقعا شگفت‌انگیز بوده است و این پلتفرم به طرفداران اجازه می‌دهد تا با ورزشکاران، هنرمندان و افراد مشهور مورد علاقه خود به گونه‌ای تعامل داشته باشند که قبلا هرگز انجام نشده است.

پاول هابر (Paul Haber)، مدیرعامل گراف بلاکچین نیز این همکاری را برای شرکتش بسیار سودمند توصیف کرده است.

سرمایه‌گذاری نیمار در پروژه‌های NFT

یکی دیگر از اسطوره‌های دنیای فوتبال که اخیرا در نقش حامی ارزهای دیجیتال ظاهر شده، نیمار است. این بازیکن که برای باشگاه پاری سن ژرمن بازی می‌کند، ماه گذشته توکن شماره ۶۶۳۳ کلکسیون کلوپ قایق تفریحی میمون‌های کسل (Bored Ape Yacht Club) را به قیمت ۱۵۹٫۹۹ اتریوم (ETH) خریداری کرد. او حتی از این میمون برای تصویر پروفایل خود در توییتر استفاده کرده است.

البته این اولین خرید NFT توسط نیمار نبود. او همچنین مالک میمون شماره ۵۲۶۹ این کلکسیون است که آن را به قیمت نزدیک به ۱۹۰ ETH خریداری کرده است. علاوه بر این، او توکن‌های غیرقابل تعویضی از کلکسیون‌های دیگر مانند ACESnikers fashion، the Flipped BAYC، Flipped CryptoPunks و Flipped Doodles، نیز دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments