توصیه رابرت کیوساکی برای شرایط فعلی بیت کوین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز پنج‌شنبه ۱۲ مِی، رابرت کیوساکی، معامله‌گر و نویسنده مجموعه کتاب‌های مالی «پدر پولدار، پدر فقیر»، جدیدترین نظرات خود را در مورد روند بیت کوین به اشتراک گذاشت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به گزارش سایت کریپتوگلوب، کیوساکی در کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» خود که یکی از ۱۰ کتاب برتر در حوزه مالی در تمام دوران‌ها است، از اهمیت سواد مالی (آموزش مالی)، استقلال مالی و ایجاد ثروت از طریق سرمایه‌گذاری در دارایی‌ها، سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، راه‌اندازی و مالکیت کسب و کارها و همچنین، افزایش هوش مالی (ضریب هوشی مالی) برای بهبود کسب و کار و استعداد مالی فرد، می‌گوید.

این نویسنده در زمان‌های مختلف در طول همه‌گیری کووید-۱۹، از واکنش‌های فدرال رزرو به پیامدهای اقتصادی ناشی از این بیماری انتقاد کرده و بارها از دنبال‌کنندگان زیاد خود در رسانه‌های اجتماعی خواسته است تا با خرید نقره، طلا و بیت کوین با ارزهای فیات خود، از سرمایه خود در برابر تورم بالا و اجتناب‌ناپذیر محافظت کنند.

کیوساکی در ماه آوریل سال ۲۰۲۱ و در مصاحبه‌ای در مورد دارایی‌های پوشش تورم گفته بود:

طلا و نقره پول خدا هستند. بیت کوین پول متن باز مردم است.

در ۲۵ آوریل امسال نیز، کیوساکی با انتشار توییتی هشدار داد که بازارها به طور بالقوه به سمت بزرگترین رکود اقتصادی در تاریخ پیش می‌روند.

حال، کیوساکی در روزهای اخیر از افت اخیر بیت کوین ابراز خوشحالی کرده است؛ چون امیدوار است که با سقوط بیشتر قیمت بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار و در حالت ایده‌آل به حدود ۱۷ هزار دلار، بتواند بیت کوین‌های بیشتری بخرد.

او در توییت جدید خود می‌نویسد:

سقوط بیت کوین یک خبر عالی است. منتظر سقوط بیت کوین به ۲۰ هزار دلار هستم. سپس، منتظر می‌مانم تا بیت کوین به کف ۱۷ هزار دلاری برسد تا در آن سرمایه‌گذاری کنم. سقوط بهترین زمان برای ثروتمند شدن است. مراقب باشید!

کیوساکی در توییت‌های بعدی خود، بیت کوین را پول آینده معرفی کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام آیا دوج کوین بازهم امکان ریزش داره یاشیا یاخیر خیلی امده پایین میترسم بفروش یکدفعه اوج بگیره لطفا بنده راراهنمایی کنید