صحبت‌های دوگانه نمایندگان مجلس در حوزه رمزارزها

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

محمدرضا پور ابراهیمی گفته است مجلس شورای اسلامی بنا دارد در کمیسیون اقتصادی راهکارهایی ارائه دهد که بتوان از ظرفیت‌های بخش استخراج رمزارز در کشور استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس چهارشنبه شب در دیدار فعالان اقتصادی منطقه آزاد کیش، بیان کرد که استخراج رمزارزها می‌تواند برای کشور درآمد ارزی قابل‌توجهی داشته باشد و گفت:

کمیسیون اقتصادی مجلس به‌دنبال آن است که با ارائه راهکاری قانونی ظرفیت‌های قانونی استخراج رمزارز در کشور به‌عنوان منبع درآمدی بالا فراهم شود.

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد:

با توجه به مشکلات موجود برق کشور، این راهکارها باید به گونه‌ای باشد که استخراج‌کنندگان رمزارزها خودشان برق را از منابع تجدیدپذیر همچون انرژی خورشیدی تأمین کرده و سپس نسبت به استخراج آن اقدام کنند.

وی همچنین بیان کرد:

در این صورت نه تنها به بدنه بخش انرژی کشور فشاری وارد نمی‌شود بلکه کشور به‌ سمت جایگزینی تأمین انرژی و ارزآوری نیز سوق داده می‌شود.

البته این در حالی است که دکتر غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی رمزارزها را خطرناک خوانده بود. مشروح خبر و فایل تصویری این برنامه را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments