سوزاندن کارمزد BNB در به‌روزرسانی بعدی بایننس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همزمان با روند صعودی مداوم بایننس کوین (BNB)، توکن اختصاصی اکوسیستم بایننس، توسعه‌دهندگان شبکه هوشمند بایننس اقدامات بیشتری را برای حفظ مدل ضدتورمی و بهبود ارزش ذاتی این توکن پیشنهاد کرده‌اند.

بر اساس پروتکل جدید تکامل بایننس، BEP-95، توسعه‌دهندگان شبکه هوشمند بایننس در حال بررسی مکانیسم سوزاندن آنی بخشی از کارمزدهای گس این شبکه هستند تا به این صورت، عرضه BNB را کاهش داده و از طریق افزایش تقاضا، قیمت این توکن را افزایش دهند. بر اساس طرح پیشنهادی BEP-95، دارندگان BNB خود تصمیم خواهند گرفت که چگونه پاداش گس شبکه هوشمند بایننس را ارسال کنند.

توسعه‌دهندگان شبکه هوشمند بایننس با انتشار این طرح پیشنهادی در روز جمعه، خاطرنشان کردند که BEP-95 ممکن است مقدار کل BNB را که اعتبارسنج‌ها و نمایندگان (delegators) از استیکینگ به دست می‌آورند، کاهش دهد. مکانیسم سوزاندن با معرفی پارامترهای قابل کنترل برای دو قرارداد هوشمند سیستمی مربوط به جمع‌آوری کارمزد گس، فعال خواهد شد.

ارز دیجیتال بایننس کوین که در سال ۲۰۱۷ میلادی توسط صرافی بایننس ایجاد شد، در حال حاضر هم یک طرح ضدتورمی دارد؛ به این صورت که صرافی بایننس هر سه ماه یک بار، درصدی از BNBهای در گردش را می‌سوزاند تا ارزش این توکن را حفظ کند. بایننس در نظر دارد تا ۵۰ درصد از عرضه اولیه BNB را بسوزاند تا در نهایت، تنها ۱۰۰ میلیون واحد از این ارز دیجیتال باقی بماند. در این مرحله، بایننس پروسه سوزاندن توکن‌های BNB را متوقف خواهد کرد.

آخرین دوره توکن‌سوزی بایننس کوین دوشنبه هفته گذشته رخ داد و بایننس در هفدهمین دوره توکن‌سوزی سه ماهه خود، بیش از ۱٫۳۳۵ میلیون واحد BNB (به ارزش تقریبی ۶۴۰ میلیون دلار) را از چرخه خارج کرد.

این پیشنهاد جدید در حالی مطرح می‌شود که بایننس کوین اخیراً شاهد یک رالی صعودی قابل‌توجه بود که طی آن، قیمت این توکن در روز چهارشنبه از مرز ۵۰۰ دلار عبور کرد. در زمان انتشار این خبر، BNB سومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از لحاظ ارزش بازار، پس از بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) است.

این ارز دیجیتال در حال حاضر در محدوده قیمتی ۴۸۰ دلار معامله می‌شود که در یک ماه اخیر، حدود ۳۰ درصد رشد داشته است.
raise-bnb-value-by-burning-bsc-fees
نمودار کندل یک روزه قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB).
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments