پیش‌بینی قیمت کاردانو، ریپل و دوج کوین (هفته اول تیر)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در چند ماه گذشته در یک فاز نزولی قوی بوده، اما برخی از تحلیلگران انتظار دارند که این وضعیت تغییر کند و رشد قابل‌توجهی را نسبت به سطوح فعلی پیش‌بینی کرده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

کاردانو (ADA)

به گزارش سایت کوین تلگراف، در تاریخ ۱۸ ژوئن، گاوهای کاردانو بار دیگر با موفقیت از منطقه ۰٫۴۴ دلار تا ۰٫۴ دلار دفاع کردند. این امر باعث بهبود نسبی قیمت این ارز دیجیتال و افزایش آن تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۵۲ دلار) شد.

price-analysis-ada-xrp-doge
نمودار روزانه ADA/USDT.

اگر گاوها قیمت را به بالاتر از میانگین‌های متحرک هدایت کنند، جفت ADA/USDT می‌تواند به منطقه مقاومت بالاسری بین ۰٫۷ دلار تا ۰٫۷۴ دلار برسد. خرس‌ها احتمالا با تمام توان از این منطقه دفاع خواهند کرد.

اگر قیمت از این منطقه مقاومتی رد شود، کاردانو می‌تواند برای چند روز دیگر در محدوده ۰٫۴ دلار تا ۰٫۷۴ دلار باقی بماند. پس از آن، بسته به این‌که گاوها قیمت را به بالای ۰٫۷۴ دلار خواهند رساند یا خرس‌ها قیمت را به زیر ۰٫۴ دلار سوق خواهند داد، روند بعدی آغاز خواهد شد.

ریپل (XRP)

در ۱۸ ژوئن، قیمت ریپل به زیر ۰٫۲۹ دلار سقوط کرد، اما خرس‌ها نتوانستند از این مزیت استفاده کنند. این نشان می‌دهد که فروش در سطوح پایین‌تر، کاهش می‌یابد.

price-analysis-ada-xrp-doge
نمودار روزانه XRP/USDT.

گاوها اکنون سعی خواهند کرد قیمت را به منطقه مقاومت بالاسری بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۳۵ دلار) و سطح بریک‌داون در ۰٫۳۸ دلار برسانند. احتمالاً خرس‌ها به شدت از این منطقه دفاع خواهند کرد، اما اگر گاوها بتوانند بر این مقاومت غلبه کنند، جفت XRP/USDT می‌تواند به مقاومت ۰٫۴۶ دلاری برسد.

در مقابل، اگر قیمت از سطوح فعلی یا مقاومت بالاسری کاهش یابد، این دیدگاه مثبت باطل خواهد شد. سپس، خرس‌ها تلاش دیگری برای کاهش و حفظ قیمت کمتر از ۰٫۲۹ دلار انجام خواهند داد.

دوج کوین (DOGE)

در 18 ژوئن، خرس‌ها قیمت دوج کوین را به زیر حمایت روانی ۰٫۰۵ دلاری رساندند، اما نتوانستند سطوح پایین‌تر را حفظ کنند. این نشان می‌دهد که گاوها در کف می‌خرند.

price-analysis-ada-xrp-doge
نمودار روزانه DOGE/USDT.

خریداران اکنون سعی خواهند کرد تا قیمت را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۰۷ دلار) برسانند که می‌تواند به عنوان یک مانع قوی عمل کند. اگر قیمت از این سطح پایین بیاید، نشان می‌دهد که خرس‌ها همچنان کنترل بازار را در اختیار دارند. سپس، فروشندگان یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر ۰٫۰۵ دلار کاهش دهند. اگر آنها موفق شوند، جفت DOGE/USDT می‌تواند به ۰٫۰۴ دلار کاهش یابد.

در مقابل، یک وقفه و بسته شدن قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، اولین نشانه از بازگشت گاوها خواهد بود. در چنین شرایطی، این جفت می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰٫۰۹ دلار) برسد که ممکن است دوباره به عنوان یک مقاومت قوی عمل کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments