راه‌اندازی استودیوی بازی‌های غیرمتمرکز و بازار توکن‌های NTF توسط پالی‌گان!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پالی‌گان (Polygon)، راه‌حل مقیاس‌پذیری و توسعه‌دهنده زیرساخت‌های اتریوم، قصد دارد با راه‌اندازی دو استودیوی جدید برای بازی‌ها و توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT)، فعالیت‌های خود را در این دو بخش اصلی از صنعت بلاکچین گسترش دهد.

این شرکت قصد دارد از طریق استودیوی گیمینگ خود (Polygon Gaming Studio)، به توسعه‌دهندگان کمک کند تا بازی‌های غیرمتمرکز خود را ایجاد و به بازار عرضه نمایند. استودیوی توکن‌های غیر قابل تعویض پالی‌گان (Polygon NFT Studio) نیز به با هدف کمک به عرضه کلکسیون‌های دیجیتال توسط برندها و صاحبان مالکیت معنوی آنها راه‌اندازی شده است.

در حالت کلی، استودیوهای جدید پالی‌گان دارای سه هدف اصلی است: تقویت جایگاه پالی‌گان به عنوان یک شبکه پیشرو در زمینه پلتفرم‌های غیرمتمرکز گیمینگ، ایجاد یک برند جدید برای جذب توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران به اکوسیستم NFT خود و پر کردن شکاف بین بازی‌های وب ۲.۰ و وب ۳.۰.

به گفته پالی‌گان، در ماه‌های اخیر رشد جامعه گیمینگ در این پلتفرم افزایش قابل‌توجهی داشته و همین موضوع، باعث ایجاد استودیوهای جدید پالی‌گان شده است.

داده‌ها نشان می‌دهند در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار گیمر و چندین بازی برتر وب ۳.۰ در شبکه پالی‌گان فعالیت می‌کنند. از جمله مهم‌ترین این بازی‌ها می‌توان به Aavegotchi، Zed Run و Megacryptopolis اشاره کرد. علاوه بر این، پروژه‌های متاورس بزرگی همچون Decentraland و Sandbox، از سرعت بالای این شبکه برای ایجاد تجربه‌های بازی با کیفیت بالا استفاده می‌کنند.

زیرساخت‌های قدرتمند پالی‌گان برای توکن‌های NFT نیز باعث شده که بازارهای بزرگی مانند Opensea، Upshot و Unify، در این شبکه فعالیت داشته باشند.

پالی‌گان روز دوشنبه گفت:

با راه‌اندازی استودیوهای پالی‌گان، بازی‌ها از پشتیبانی کامل ما برخوردار می‌شوند، برندهای بزرگ می‌توانند بازی‌های خود را در پالی‌گان راه‌اندازی کرده و گیمرها می‌توانند از دنیای بازی کاملاً جدیدی برای بهره‌مندی از فرصت‌ها و لذت بردن از بازی‌های غیرمتمرکز استفاده کنند.

پالی‌گان به سرعت به یکی از پلتفرم‌های پیشگام از لحاظ توسعه در صنعت بلاکچین تبدیل شد. این پلتفرم طی یک دوره هفت روزه در ماه می، ۷۵ هزار کاربر جدید جذب کرد و مشارکت‌های بزرگی در زمینه توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز داشته است. مارک کیوبن (Mark Cuban)، سرمایه‌گذار و میلیاردر معروف نیز از پالی‌گان به دلیل قابلیت‌های فنی و رشد روزافزون تعداد کاربران آن، تمجید کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments