درآمد رمزارزی با بازی پنگوئن‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان‌طور که بارها گفته شده، فناوری بلاکچین تحول عظیمی را در پلتفرم‌های بازی به وجود آورده است. بازی‌های درآمدزا (P2E) که مبتنی بر رمزارزها و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند، کنترل اقتصاد درون بازی را به دست بازیکنان داده و آنها را قادر می‌سازند تا از مهارت‌ها و زمان صرف شده در بازی، درآمد کسب کنند.

به گزارش وبسایت کوین کورا، در بازی‌های P2E، بازیکنان می‌توانند NFTهای خود را استیک کرده و به این ترتیب، حتی زمانی که بازی نمی‌کنند، از درآمد غیرفعال لذت ببرند. به طور خلاصه، بازی‌های P2E بازیکنان را در مرکز کنترل و فرماندهی قرار داده و به آنها اجازه می‌دهند تا از تجربه بازی خود نهایت استفاده را ببرند.

بازی پنگوئن کارتس (Penguin Karts) یک پروژه در حال ظهور و در حال رشد در اکوسیستم بازی‌های P2E است که رمزارز بومی آن، PGK نام دارد. پنگوئن کارتس، پتانسیل واقعی بازی‌های P2E را به نمایش می‌گذارد که نه تنها فرصت‌ کسب درآمد را برای بازیکنان ایجاد کرده، بلکه برای بازی کردن هم سرگرم‌کننده است.

پنگوئن کارتس یک بازی رقابتی است که در آن، بازیکنان در قالب راننده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. این پلتفرم یک بازار ثانویه هم دارد که در آن، بازیکنان می‌توانند آیتم‌های درون بازی را خرید و فروش کنند. بازی پنگوئن کارتس در اکوسیستم فانتوم (Fantom) مستقر شده که قوی‌ترین ابزارها برای کسب درآمد از بازی ارائه می‌دهد. به دلیل استفاده از شبکه فانتوم، بازی پنگوئن کارتس کارمزد بسیار پایینی دارد.

به گفته تیم توسعه‌دهنده پنگوئن کارتس، توکن بومی این بازی و حتی NFTهای آن کاربرد زیادی دارند. در حال حاضر، همه هولدرهای PGK می‌توانند از ویژگی استیکینگ برای بازدهی سالانه تا ۲،۴۰۰ درصد استفاده کنند. این تیم همچنین در حال کار بر روی افزودن ویژگی استیکینگ برای توکن‌های NFT این بازی است تا با گذشت زمان، یک منبع درآمد غیرفعال ثابت را برای بازیکنان خود ایجاد کند.

توکن بومی PGK نقش مهمی در عملکرد بازی پنگوئن کارتس دارد. کاربران می‌توانند از این توکن برای خرید NFTهای درون بازی، پرداخت هزینه مسابقات و همچنین، شرکت در رویدادهای ویژه استفاده کنند. علاوه بر این، هولدرهای توکن PGK می‌توانند در مدیریت اکوسیستم این بازی نیز مشارکت کرده و برای انتخاب آهنگ‌ها، تم‌ها و سایر به‌روزرسانی‌های بازی، رأی دهند.

توکن PGK در تاریخ ۲۳ مارس فعال شده و در حال حاضر به صورت جفت ارز PGK/USDC در پلتفرم معاملاتی SpookySwap قابل معامله است. به گفته تیم پنگوئن کارتس، توسعه اولیه این بازی تقریباً به پایان رسیده و انتظار می‌رود نسخه بتای آن به زودی عرضه شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments