ماجرای زيرزمين بورس تأیید شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار با انتشار اطلاعیه‌ای در مورد ماینرهای کشف‌شده در ساختمان شرکت بورس تهران شفاف‌سازی کرد.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است:

جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند در رسیدگی‌های نظارتی سازمان بورس و اوراق بهادار، تعدادی ماینر که از سوی شرکت بورس اوراق بهادار تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، در ساختمان شرکت مزبور کشف و در ادامه بررسی نیز مشخص شد که فعالیت مزبور در گزارش‌ها و حساب‌های شرکت به طور کامل ثبت و افشا نشده است و با توجه به این‌که بدوا چنین امری با اساسنامه و رسالت شرکت بورس نیز همخوانی نداشته است، موضوع به معاونت حقوقی سازمان ارسال شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:

رسیدگی به این موضوع به طور فوق‌العاده در دستور کار کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان قرار گرفته و برای بررسی کم و کیف و ابعاد تخلفات این موضوع، مدیران بورس تهران فراخوانده شده‌اند. همچنین، بدیهی است بعد از رسیدگی کامل و ارزیابی توضیحات و مستندات این امر که در حوزه داخلی شرکت رقم خورده است، نتایج رسیدگی و جزییات امر و تصمیم سازمان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این خبر در حالی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر شده است که ساعاتی قبل از آن، روابط عمومی شرکت بورس تهران ادعای فعالیت شرکت بورس تهران در زمینه استخراج رمزارز را تکذیب و اعلام کرده بود:

هیچ فعالیتی در این شرکت در زمینه استخراج رمزارز وجود ندارد و موضوع پنهانی که عده‌ای مدعی کشف آن شده‌اند، از اساس تکذیب می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

اونجا سازمان بورسه یا کاسب خانه.؟ بنده خدا معلوم شد چرا بورس داغونه چون فکر اقایون مشغول بوده که چی استخراج کنیم بهتره و چیکار کنیم بابا برقی گیر نده وبعدشم پول ها رو چجوری تقسیم کنیم که دلخوری پیش نیاد وبعدشم به چه زخمی بزنیم واجب تره و……..حالا کی لوداده؟ چیزی نمیماسیده احتمالا. آقایون چرا غفلت کردین؟ اصل فکر بکر بوده. عقل جن هم نمی رسه که توی زیرزمین………….