اتریوم، یک رقیب جدی برای صنعت مالی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل غول هوش تجاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، اتریوم را یک رقیب جدی برای صنعت مالی می‌داند.

سیلور در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان (CNC)، دیدگاه‌های خود را در مورد صنعت ارزهای دیجیتال و وضعیت آن در آینده، بیان کرد.

سیلور در پاسخ به این سوال که چرا این شرکت نرم افزاری همچنان به خرید بیت کوین (BTC) ادامه می‌دهد، گفت که بیت کوین مانند یک طلای دیجیتال در یک شبکه بزرگ فناوری است و پیش‌بینی کرد که این ارز دیجیتال توسط میلیاردها نفر در سراسر جهان پذیرفته خواهد شد.

پس از آن، از سیلور در مورد دیدگاهش درباره اتریوم سوال شد و این‌که آیا در استراتژی این شرکت جایی برای ETH نیز وجود دارد یا خیر.

سیلور در پاسخ به این سوال گفت که وی بیت کوین را به عنوان یک دارایی دیجیتال و با ارزش‌ترین و غالب‌ترین شبکه می‌داند و آن را با ساختار بلاک‌های سازنده این اکوسیستم مقایسه کرد:

بیت کوین را مانند بلاک‌های گرانیتی در منهتن مجازی در نظر بگیرید. سپس، ارزهای دیجیتالی مانند تتر و استیبل کوین‌ها هستند که می‌خواهند بازارهای پولی در فضای مجازی باشند. پس از آنها، برنامه‌های دیجیتالی مانند اتریوم قرار دارند. اتریوم می‌خواهد ساختمان جی‌پی مورگان (JP Morgan)، نظام بانکداری و تمامی صرافی‌ها را از میان بردارد.

وی با بیان این‌که جایی برای دارایی‌های رمزارزی مختلف وجود دارد، افزود:

من فکر می‌کنم با شروع درک بازار از این دارایی‌ها، جایی برای همه آنها وجود خواهد داشت.

با این حال، سیلور به این موضوع که آیا این شرکت در آینده‌ای نزدیک اقدام به خرید اتریوم یا دارایی‌های رمزارزی دیگر خواهد کرد یا خیر، اشاره‌ای نکرد.

شرکت مایکرواستراتژی اخیرا اعلام کرد که قصد دارد برای خرید بیت کوین‌های بیشتر، ۱ میلیارد دلار از سهام خود را بفروشد. بر اساس گزارش‌ها، مایکرواستراتژی در حال حاضر ۹۲،۰۷۹ واحد BTC به ارزش تقریبی ۳٫۶۸ میلیارد دلار در اختیار دارد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments