زمین‌های متاورس، سرمایه‌گذاری جدید ایرانی‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در طی چند روز گذشته برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار آگهی‌هایی در پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین، اقدام به فروش زمین در متاورس نموده‌اند. اکثر این آگهی‌ها در رابطه با فروش زمین در سند باکس (Sandbox) و دیسنترالند (Decentraland) بوده است. آنچه از ظاهر قضیه برمی‌آید این است که فعالان باتجربه در حوزه خرید و فروش در متاورس با شگرد ارائه مشاوره به کاربران تازه‌کار، اقدام به فروش و در اصل واسطه‌گری زمین در سندباکس و دیسنترالند کرده‌اند. در برخی از این آگهی‌ها، قیمت یک قطعه از زمین متاورس بیش از 500 میلیون تومان نیز قیمت‌گذاری شده است. البته از روز گذشته این پلتفرم‌های ثبت آگهی اقدام به حذف این نوع آگهی‌ها کرده‌اند.

آنچه مسلم است، به دام افتادن کاربران تازه کار در دام شیادانی است که از عدم آگاهی این افراد برای منافع شخصی خود استفاده می‌کنند. برای خرید زمین در متاروس کافیست به یکی از دو پلتفرم Sandbox و Decentraland مراجعه کنید و نیازی به حضور هیچ واسطه‌ای نیست.
metavers-earth-sale-in-iran

البته فراموش نکنید اگر به تازگی با این حوزه آشنا شده‌اید، استفاده از مشاوره افراد قابل اعتماد که بدون دریافت وجه به شما کمک می‌کنند، می‌تواند بسیار مفید باشد.

استفاده از مشاوران قابل اعتماد در حوزه رمزارز تفاوت زیادی با مشورت گرفتن از افراد شیاد دارد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments