بازار قرمز جلوی رشد ماتیک را گرفت!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سیستم لایه دوم محبوب اتریوم، Polygon به تازگی کتابخانه جاوا اسکریپت جدیدی معرفی کرده تا توسعه دهندگان با پل (Bridge) خود سیستم تعامل کنند. اندکی بعد از اعلام این خبر، توکن بومی این پروتکل با رشدی 2 رقمی به قله 6 ماهه خود رسید.

کتابخانه جاوا اسکریپت جدید Polygon

در این بیانیه گفته شد که کتابخانه جدید متن‌باز جاوا اسکریپت، با نام matic.js ،API های لازم برای واریز، برداشت و دیگر انواع انتقال دارایی در شبکه Polygon را در برخواهد داشت.

این جدیدترین نسخه (V3)، است که به عنوان یک «بهبود کامل نسبت به نسخه قبلی» عمل می‌کند، چیزی که تاکنون در اپلیکیشن های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گرفت. این نسخه به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا در عین پشتیبانی از اکوسیستم های مختلف، به صورت یکپارچه اپلیکیشن ها را خلق و بکار بگیرند.

برخی از ویژگی های بهبود یافته شامل پشتیبانی از توکن بومی اتریوم، کاهش حجم باندل‌ها و افزونه‌هایی برای پشتیبانی از انتقال قابلیت‌های مختلف به پکیج های جدا است.

این جدیدترین تحول و ارتقایی است که از طرف این سیستم لایه دو اتریوم منتشر شده است. در ضمن طبق گزارش CryptoPotato این سیستم چندی پیش با پلتفرم اتوماسیون جریان کار PARSIQ هم همکاری داشته است.

پرواز MATIC به قله 6 ماهه

قیمت دارایی بومی شبکه Polygon بازخورد بسیار خوبی به نسبت به عرضه matic.js نشان داد. قیمت این دارایی از کف روزانه 1.95 دلار به سقف 2.4 دلار رسید که افزایش قیمت 20 درصدی را در تنها در این 24 ساعت می رساند.

با توجه به مقیاس بزرگتر حرکت MATIC، این توکن از روز 28 نوامبر رشدی 60 درصدی را از نقطه 1.5 دلار بر جای گذاشته است. با رسیدن به سطح قیمت 2.4 دلار، این ارز دیجیتال بیشترین قیمت ثبت شده تا اواخر می را ثبت کرده است.

با این‌حال، قیمت این توکن هنوز از قله تاریخی ثبت شده در ماه می در سطح 2.8 دلار، فاصله ای 15 درصدی دارد. بنابر داده‌های به دست آمده از CoinGecko، ارز دیجیتال MATIC حالا با ارزش بازار بیش از 16 میلیارد دلاری، پانزدهمین دارایی دیجیتال بازار است.MATIC Soars to a 6-Month

ریزش متیک تحت تاثیر بازار قرمز

با ریزش قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها این توکن هم تحت تاثیر ریزش بازار قرار گرفت و از دیروز تاکنون 14 درصد ریزش را تجربه کرده است. جو حاکم بر بازار نگذاشت که این بهبود تکنولوژی باعث رشد بیشتر قیمت متیک شود و رشد قیمت این رمزارز را نه تنها متوقف کرد بلکه باعث شد که با ریزش هم روبرو شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments